Het is nu erg lekker weer buiten, en ik zit nu bij mijn ouders boven op zolder. Nog een hoop werk te doen voor school en mijn datatypistenbijbaantje. Dit zou allemaal veel mooier zijn met een laptop in het zonnetje. Maar er zijn zo ontzettend veel van die dingen en ik heb echt geen idee waar ik op moet letten. Het is toch 800 euro en dan wil je niet een verkeerde keus maken.
Natuurlijk snap ik het onderscheid tussen processoren en ram, videokaarten. En kan ik best een laptop uitzoeken aan de hand van de specs. Maar waarschijnlijk leidt dat tot cognitieve dissonantie omdat er zoveel meer dingen zijn waar je op moet letten.
Wat ik zoek is een laptop van rond de -800 euro, met een zo lang mogelijke batterijduur en zo degelijk mogelijk ontwerp.
Hier ben ik al mee tevreden:
Besturingssysteem: XP
Processor: Core Duo
Videokaart: Sneller dan een Radeon 8500:)
Ram: 2 slots zodat ik uit kan breiden
Harddisk: 100 gig
DVD: DVDR brander
Netwerk: uiteraard WiFi en Ethernet aansluitingen
Kleur: lieftst zwart.
Dit is het, ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen. En goede ervaringen hebben met een soortgelijk systeem.
Overigens wil ik hem gebruiken voor vooral kantoor en ontwerpapplicaties.
Natuurlijk snap ik het onderscheid tussen processoren en ram, videokaarten. En kan ik best een laptop uitzoeken aan de hand van de specs. Maar waarschijnlijk leidt dat tot cognitieve dissonantie omdat er zoveel meer dingen zijn waar je op moet letten.
Wat ik zoek is een laptop van rond de -800 euro, met een zo lang mogelijke batterijduur en zo degelijk mogelijk ontwerp.
Hier ben ik al mee tevreden:
Besturingssysteem: XP
Processor: Core Duo
Videokaart: Sneller dan een Radeon 8500:)
Ram: 2 slots zodat ik uit kan breiden
Harddisk: 100 gig
DVD: DVDR brander
Netwerk: uiteraard WiFi en Ethernet aansluitingen
Kleur: lieftst zwart.
Dit is het, ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen. En goede ervaringen hebben met een soortgelijk systeem.
Overigens wil ik hem gebruiken voor vooral kantoor en ontwerpapplicaties.
[ Voor 3% gewijzigd door hattorihanzo op 29-04-2007 14:41 ]