Ik heb al sinds lange tijd een XFX 6600GT en daar zat dus een nogal beperkt verloopstekkertje bij. De tv-out ondersteund namenlijk, svideo, composite en component, maar allemaal over zo'n nvidia connector van 9-pins. Het verloopstekkertje had alleen naar s-video, wat mijn oude tv helaas niet ondersteund. Ik heb uiteindelijk na een lange zoektocht gewoon een svideo kabel naar m'n tv gebruikt en op het laatste een adapter naar composite gebruikt, problem solved.
Helaas lijken er vaak problemen te zijn met de aansturing en gaan de signalen over de verkeerde pins. Gelukkig schijnt dit in windows alleen met de component-out te zijn, die ik dus niet gebruik, maar in linux lijkt er dus een probleem te zijn me de svideo-out. Nu krijg ik dus alleen zwart-wit in linux.
Weet iemand waar ik in hemelsnaam zo'n complete stekker kan krijgen, want ik kan het nergens vinden?
Helaas lijken er vaak problemen te zijn met de aansturing en gaan de signalen over de verkeerde pins. Gelukkig schijnt dit in windows alleen met de component-out te zijn, die ik dus niet gebruik, maar in linux lijkt er dus een probleem te zijn me de svideo-out. Nu krijg ik dus alleen zwart-wit in linux.
Weet iemand waar ik in hemelsnaam zo'n complete stekker kan krijgen, want ik kan het nergens vinden?