Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 23:03

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Hallo,

Omdat we binnenkort op vakantie gaan met ons zoontje van anderhalf zijn we op zoek naar een goede draagbare dvd speler.

Ik heb al op internet gezocht, maar het aanbod is zo groot dat ik niet goed weet welke ik wou kiezen.

Wat ik wel zeker wil is volgende:
- DivX ondersteuning
- Goede bevestiging voor in de auto
- Ook mogelijk om zo te gebruiken
- Niet te groot apparaat

Wat verder handig zou zijn:
- 12 en 220 V mogelijkheid

Hebben jullie misschien tips/ervaringen?

Bedankt alvast

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:23
Kruidvat had laatst zo'n aanbieding.
Losse DVD speler, met 2 schermpjes.

€99-,

De DVD speler kon je dan gewoon wegstoppen en de schermpjes aan de stoel hangen.

Edit: die had geen DivX mogelijkheid dacht ik.

[ Voor 13% gewijzigd door ThinkPad op 29-04-2007 11:07 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Divx wordt door veel apparaten ondersteund, voor de rest is je enige specifieke eis dus dat je em wilt bevestigen in de auto.
Dat lijkt me toch niet zo moeilijk om op te zoeken? Welke heb je al gevonden die aan je eisen voldoen?

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 23:03

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Ik had eerst de Philips Pet-710 op het oog, maar ik heb gelezen dat de bevestiging hiervan aan de hoofdsteun niet zo goed is. Die informatie vind je natuurlijk niet terug in de handleiding en is natuurlijk wel wat subjectief.

Maar daarom wil ik graag weten of er mensen zijn die gebruikservaring hebben en me een specifiek type kunnen aanraden.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:21
Hingking schreef op maandag 30 april 2007 @ 09:59:
Ik had eerst de Philips Pet-710 op het oog, maar ik heb gelezen dat de bevestiging hiervan aan de hoofdsteun niet zo goed is. Die informatie vind je natuurlijk niet terug in de handleiding en is natuurlijk wel wat subjectief.

Maar daarom wil ik graag weten of er mensen zijn die gebruikservaring hebben en me een specifiek type kunnen aanraden.
Deze heb ik een keer mee op vakantie gehad.
Ideaal voor volwassenen, maar als ukkjes er naar kijken in de auto... nee dan niet.
Mijn zoontje zat telkens tegenaan te proberen te schoppen. Tja vertel maar eens aan eentje van 1,5 dat dat niet mag.

Ik zelf zoek ook een portable DVD speler, maar losse schermen is wel een van de vereisten...

wijze woorden