Hey, ik zit met het volgende probleem opgescheept waar ik nu al maanden last van heb.
Al mijn downloads blijken corrupt te zijn, en dan heb ik het ook over windows opdates, patches voor games, plaatjes waar rare strepen opkomen (bij plaatje van minimaal 1400*900) en video's met zwarte stukken erin, en witte puntjes.
Ook bittorent downloads lopen niet goed, ik krijg met een dowloaad speed van 400 KB per seconde bij pakketjes van 256 MB ongeveer 10 keer per minuut: failed hash checks.
Ik heb zelf het gevoel dat om de aantal seconde mijn internet verbinding uitvalt ofzo, en op andere computers in dit huis is er niets fout.
Wat ik al heb geprobeert:
windows opniew instaleren,
drivers opnieuw instaleren,
Nieuwe harde schijf
Daarop windows instaleren
drivers opnieuw instaleren
Ik heb echter nog geen bios update gedaan, is het verstandig dat te proberen??
systeem:
P5B,
2*maxtor 80 GB
1*seagate 320 GB
Een router van belkin,
wanadoo internet.
Ik heb op internet lang gezocht en kwam daar een iemand maar tegen die hetzelfde probleem heeft als ik, hij heeft het nie opgelost op dat forum, echter wel kwam ik dit hier tegen
:corrupte bestanden bij downloaden
vergelijkbaar probleem
Downloads corrupt
DIe plaatjes zien er precies hetzlefde eriut bij mij
[Planet]Corrupte Downloads
Als iemand mij zecht hoe ik foto's kan uploaden, graag
Al mijn downloads blijken corrupt te zijn, en dan heb ik het ook over windows opdates, patches voor games, plaatjes waar rare strepen opkomen (bij plaatje van minimaal 1400*900) en video's met zwarte stukken erin, en witte puntjes.
Ook bittorent downloads lopen niet goed, ik krijg met een dowloaad speed van 400 KB per seconde bij pakketjes van 256 MB ongeveer 10 keer per minuut: failed hash checks.
Ik heb zelf het gevoel dat om de aantal seconde mijn internet verbinding uitvalt ofzo, en op andere computers in dit huis is er niets fout.
Wat ik al heb geprobeert:
windows opniew instaleren,
drivers opnieuw instaleren,
Nieuwe harde schijf
Daarop windows instaleren
drivers opnieuw instaleren
Ik heb echter nog geen bios update gedaan, is het verstandig dat te proberen??
systeem:
P5B,
2*maxtor 80 GB
1*seagate 320 GB
Een router van belkin,
wanadoo internet.
Ik heb op internet lang gezocht en kwam daar een iemand maar tegen die hetzelfde probleem heeft als ik, hij heeft het nie opgelost op dat forum, echter wel kwam ik dit hier tegen
:corrupte bestanden bij downloaden
vergelijkbaar probleem
Downloads corrupt
DIe plaatjes zien er precies hetzlefde eriut bij mij
[Planet]Corrupte Downloads
Als iemand mij zecht hoe ik foto's kan uploaden, graag
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2007 10:22 ]