Toon posts:

BCD 2000?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, ik heb hier al veel nuttige dingen gelezen en ik dacht dat jullie me wel konden helpen. Ik wil graag met mp3's gaan draaien en ik las hier dat de Behringer BCD2000
goeie waar is, maar is het even goed of beter dan de mk2 console van Hercules? Of zijn er nog betere alternatieven die direct van mp3 lezen? Ik zoek een gebruiksvriendelijk apparaat waarmee ik dubbel kan afspelen. Ik ken er helemaal niets van. Mijn budget is 400 euro (500 als het echt moet).
Ik wil helemaal niets professioneel, maar toch wel iets fatsoenlijk en de BCD2000 leek me leuk.

Alvast bedankt! _/-\o_

Edit: wacht ik misschien beter even op de BCD3000?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2007 01:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kan echt niemand me helpen? Ik wil ook graag weten hoe de American Audio Versa Mix juist werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, heb ik al gelezen. Maar sinds ik dit topic begon heb ik wat verder gezocht. En ik lees vaak dat beiden onbetrouwbaar zijn en dat de software vaak blokkeert en dat je er dus geen uren aan een stuk mee kan draaien. Mijn virtual dj valt soms ook uit, dus ik weet niet of dit geen belangrijk probleem is. Nu had ik gedacht om een degelijk mengpaneel te kopen, met daarbij een dubbel cd mp3 lezer, bijvoorbeeld die van JB systems, maar is er misschien geen betere? En kan je daar mee scratchen want ik ben hier helemaal nieuw in...

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2007 21:28 ]