Nevo SL + vista

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik hoop dat ik met deze vraag in het juiste topic zit. Ik heb onlangs de Nevo SL gekocht. Nu zitten daar drivers/programma's bij voor windows xp. Nu blijkt dat er een "update" voor vista te zijn mbt de software voor deze remote. Ik heb me al wezeloos gezocht middels google en www.mynevo.com, maar kan deze nergens vinden.

Heeft iemand wellicht deze gevonden.

Ik heb het dus niet over iligale software maar dus echt de de legale drivers/software!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Op de site staat dat je moet kijken bij je reseller, wie is je reseller? MediaMarkt oid? Contacteer hun eens.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:30

Pierre

Van nature lui!

Op deze site staat dat als je dat ding gekocht hebt ook software kan downloaden :)

En daarbij staat ook op de site van het product als je de software wilt hebben dat je geregistreerd moet zijn, of bel met 053 - 4888000. Dat is een dealer in Nederland. Even zoeken en je vind genoeg stuff en informatie hoor :)

[ Voor 46% gewijzigd door Pierre op 29-04-2007 10:37 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Pierre61 schreef op zondag 29 april 2007 @ 10:25:
Op deze site staat dat als je dat ding gekocht hebt ook software kan downloaden :)

En daarbij staat ook op de site van het product als je de software wilt hebben dat je geregistreerd moet zijn, of bel met 053 - 4888000. Dat is een dealer in Nederland. Even zoeken en je vind genoeg stuff en informatie hoor :)
Ik heb net geprobeerd de geleverde software te installeren en idd onder vista wordt deze niet geinstalleerd. Geeft de melding dat de software alleen onder XP en 2000 draait :(

Op de site van mynevo staat dat je via de geinstalleerde software updates kan downloaden en kan registreren...maar goed als ik de algemene software al niet eens kan installeren :(

Koop je een duur remote controle kan je deze nog niet gebruiken vanwege de software :'(

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:30

Pierre

Van nature lui!

AleSyS schreef op zondag 29 april 2007 @ 14:17:
[...]
Koop je een duur remote controle kan je deze nog niet gebruiken vanwege de software :'(
Dan bel je dinsdag toch met de importeur in Nederland, die kunnen je vast helpen

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.