Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Het gebeurd wel vaker eigenlijk...
Ik gok eigenlijk dat het Lustucru was
[ Voor 34% gewijzigd door fsfikke op 28-04-2007 22:06 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Om een bericht dus weer 'vrij te geven' aan de gebruiker zetten wij dat ID op 0. Zodoende kunnen we wel bepalen dat het bericht gewijzigd was, maar niet meer door wie.
Intentionally left blank
Als ik een post van een user bewerk zonder aan te geven dat het bericht niet vastgezet moet worden staat mijn naam erbij
Stomme groenen en rooien ook
[ Voor 22% gewijzigd door silverstorm op 28-04-2007 22:08 ]
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
[ Voor 68% gewijzigd door CyBeR op 28-04-2007 22:10 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dat is het hele probleem: dat veld wordt voor 2 verschillende zaken gebruikt.CyBeR schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 22:09:
Hmm, dat wordt toch wel /ergens/ bijgehouden hoop ik? Ik snap de technische beperking in het weergeven, maar de informatie weggooien lijkt me een slecht idee. (Hoewel die beperking ook simpel op te lossen lijkt: boolean veld 'locked'.)
En ja, een extra veld zou het hele probleem oplossen, maar een tabel van ettelijke gigabytes aanpassen is geen pretje.
Intentionally left blank
Uiteraard. Maar dit lijkt me geen groot probleem om te doen bij de volgende update van React. 't zal dan ook vast niet de enige schemawijziging zijn.crisp schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 22:15:
[...]
Dat is het hele probleem: dat veld wordt voor 2 verschillende zaken gebruikt.
En ja, een extra veld zou het hele probleem oplossen, maar een tabel van ettelijke gigabytes aanpassen is geen pretje.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()