"Office 2007 wordt geconfigureerd" bij openen elk programma!

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 11:58
Ik zit zeer verveeld met een probleem mbt Office 2007:
Telkens ik een programma open van de office suite start de Windows installer en vervolgens verschijnt "Office 2007 Enterprise wordt geconfigureerd", dit alles neemt telkens zo'n 4à5 minuten in.
Ik heb reeds vanalles geprobeerd; herstellen, herinstalleren (gewoon en in safe mode), manueel deinstalleren incl registersleutels, etc.
Blijkbaar zou het ook iets te maken hebben met toegang tot bepaalde bestanden/registersleutels, al dan niet gelinkt aan het feit dat je in vista home premium (en basic) niet de rechten heb van een 'full administrator'...?
Wie kan mij hier helpen?

Alvast ten zeerste bedankt

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kan je de installatie niet uitvoeren als superuser? (RMB -> Run As: Administrator)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Bij mij op XP krijg ik dezelfde melding omdat ik af en toe Office XP (2003?) programma's gebruikte... Zodra ik de oude Word opstartte kreeg ik ook het "Office 2007 Enterprise wordt geconfigureerd" als ik later de Office 2007 Word opende..

Gebruik je niet toevallig Outlook of iets anders van de oude Office versie?

Verwijderd

Dit probleem hebben ze ook op de meeste scholen.

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-07 21:56

AceRimmer

What a guy...

Heb dit wel eens vaker gezien, het kan echt van alles zijn.
Kijk eens in het logboek (configuratiescherm, systeembeheer, logboeken), daar staat dan altijd een melding die je (of ons) wellicht verder kan helpen.

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

schopje naar OFF

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• lowlow
AceRimmer schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:24:
Heb dit wel eens vaker gezien, het kan echt van alles zijn.
Kijk eens in het logboek (configuratiescherm, systeembeheer, logboeken), daar staat dan altijd een melding die je (of ons) wellicht verder kan helpen.
In logboek van de setup zie (voor zover ik kan zien tenminste) ik nochtans dat alle stappen 'succeeded' zijn. Maar mijn kennis mbt logboeken is verder beperkt...
Hoe kan ik deze logboekbestanden toevoegen?
De setup heb ik ook al gerunt als administrator, onder de administrator account, in safe mode, enz. Ik begrijp het echt niet want voor ik hem wou herinstalleren (bad idea!) werkte alles perfect, hij installeerde perfect ook.
Alle suggesties zijn welkom!
Bedankt

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat staat er in de eventlogs?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

dit betekent een brakheid in de msi installer database... somewhere...
deinstalleren en msi cleanup tooltje draaien "msicuu2.exe" op Description of the Windows Installer CleanUp Utility

[ Voor 13% gewijzigd door PipoDeClown op 29-04-2007 08:46 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• lowlow
PipoDeClown schreef op zondag 29 april 2007 @ 08:46:
dit betekent een brakheid in de msi installer database... somewhere...
deinstalleren en msi cleanup tooltje draaien "msicuu2.exe" op Description of the Windows Installer CleanUp Utility
Het probleem is ik kan dit perfect installeren of deinstalleren, dus als ik het deinstalleer is het verwijderd uit de lijst van die utility. Alleszins heb het utility al op verschillende manieren uitgeprobeerd maar tevergeefs. Vrees dat het een format zal moeten worden... Alle suggesties nog welkom natuurlijk...
Pagina: 1