Beste mensen,
Ik zit met een irritant probleem waar ik niet uitkom.
Heb google al afgezocht en diverse fora's afgestruimd maar de oplossingen die er zijn werken niet goed voor mij.
Het probleem:
Ik ben bezig met een lokale testserver op xampp waarop ik een exacte kopie heb draaien van een community, nu wou ik de huidige database van de community (32mb) exporteren en dat was ook gelukt (via phpmyadmin ge-exporteerd).
Echter, Zodra ik de database nu probeer te importeren op me lokale server krijg ik de volgende foutmelding
Foutmelding in phpMyAdmin 2.10.1-rc1:
Wat ik zelf al heb geprobeerd om de database toch te kunnen importeren:
Ik draai xampp trouwens op Windows XP Professional SP2 in combinatie met PHP5/MySQL 5.0.37
Ik zit met een irritant probleem waar ik niet uitkom.
Heb google al afgezocht en diverse fora's afgestruimd maar de oplossingen die er zijn werken niet goed voor mij.
Het probleem:
Ik ben bezig met een lokale testserver op xampp waarop ik een exacte kopie heb draaien van een community, nu wou ik de huidige database van de community (32mb) exporteren en dat was ook gelukt (via phpmyadmin ge-exporteerd).
Echter, Zodra ik de database nu probeer te importeren op me lokale server krijg ik de volgende foutmelding
Foutmelding in phpMyAdmin 2.10.1-rc1:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Er schijnt een fout te zijn in uw SQL query. Mocht de MySQL server een error hebben terug gegeven, probeer dan of uw hiermee uw fout kunt oplossen. ERROR: Onbekende Punctuatie String @ 5 STR: /> SQL: <br /> <b>Fatal error</b>: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 4602412 bytes) in <b>/var/www/html/phpmyadmin/export.php</b> on line <b>81</b><br /> SQL-query: <br /> <b>Fatal error</b>: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 4602412 bytes) in <b>/var/www/html/phpmyadmin/export.php</b> on line <b>81</b><br /> MySQL retourneerde: Documentatie #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '<br /> <b>Fatal error</b>: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (trie' at line 1 |
Wat ik zelf al heb geprobeerd om de database toch te kunnen importeren:
- Memory limit van php verhogen in de php.ini naar 128MB
- Max post size verhogen in de php.ini naar 128MB
Ik draai xampp trouwens op Windows XP Professional SP2 in combinatie met PHP5/MySQL 5.0.37