Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waar games etc. downloaden via computer i.p.v. op mobiel?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een Sony Ericsson K750i gekocht (T-Mobile prepaid). Nu wil ik wat games (NFS Carbon) en themes of zo erop zetten, maar ik kan eigenlijk alleen maar sites vinden waar je ongemerkt een abonnement krijgt aangesmeerd OF het kan alleen via de mobiel. Ik wil liever een en ander gewoon via internet downloaden op m'n computer en het dan via Windows gewoon op de Pro Duo Stick van m'n K750i zetten...

Zijn er ook sites waar dat WEL kan...?

Als iemand nog een betrouwbare site weet met reviews (en filmpjes?) van games zou ik dat graag horen... Google levert zo gigantisch veel hits op...

Verwijderd

Er zijn wel torrents en zo met zelfgemaakte games met echte games zoals Asphalt Urban ook wel alleen dat is illegaal (denk ik...).

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:08
Kun je niet ergens legaal downloaden dan?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
Hm, wel grappig, maar ik wil (inderdaad) legaal downloaden op m'n computer en dan alles op de mobiel zetten. Apart dat dat schijnbaar moeilijk gaat... Zo zou ik NFS Carbon wel eens willen uitproberen. Zoveel geld kost het allemaal niet!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Er is hier vrij weinig mogelijkheid tot discussie. Vandaar dat de vraag ook meer geschikt zou zijn voor het centrale topic:

Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 11

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.