Ik heb een puike TFT scherm in huis gehaald, maar aangezien ik hem gebruik voor zowel een videogameconsole en een notebook heb ik nood aan meerdere VGA poorten. Voor m'n televisie heb ik een soort van tussenstuk, die me toelaat om drie AV kabels aan één AV poort te verbinden. Ik heb echter geen idee of zo'n equivalent bestaat voor VGA poorten en hoe dat noemt, dus ik vroeg me af of iemand hier weet van heeft. Dit is misschien naast de kwestie, maar ik zoek ook een soort van usb "afstandsbediening", een lector van mij gebruikt dat tijdens z'n ppt presentaties op school en ik zou het gebruiken om het bekijken van films op een computer handiger te maken. Alvast bedankt!
T'ja zelf zoeken kan ook:
"vga port duplicator" 98.000 en "afstandsbediening usb" geeft ook maar 600.000 hits ...
"vga port duplicator" 98.000 en "afstandsbediening usb" geeft ook maar 600.000 hits ...
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
dit bestaat. Google is your best friend
Nu weet ik tenminste "wat" ik moet zoeken, bedankt!
EDIT: als ik zoek op "VGA port duplicator" dan krijg ik een tool die me toelaat om één signaal op verschillende monitoren weer te geven, terwijl ik iets zocht om twee verschillende machines op één monitor aan te sluiten en via een schakelaar of iets in die aard te wisselen tussen welk apparaat ik bekijken wil. Of is dit ook mogelijk met het tool dat ik bovenaan beschreven heb?
EDIT: als ik zoek op "VGA port duplicator" dan krijg ik een tool die me toelaat om één signaal op verschillende monitoren weer te geven, terwijl ik iets zocht om twee verschillende machines op één monitor aan te sluiten en via een schakelaar of iets in die aard te wisselen tussen welk apparaat ik bekijken wil. Of is dit ook mogelijk met het tool dat ik bovenaan beschreven heb?
[ Voor 78% gewijzigd door KS1987 op 28-04-2007 20:36 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()