[HEADSET] gaming/movie combo

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Topicstarter
Ik ben aan het zoeken voor een deftige headset die vooral zal gebruikt worden tijdens het spelen van games en in mindere mate tijdens het kijken naar films. Mijn budget is ongeveer 50 à 75€, ik verkies een headset met een - lange draad boven een draadloze. Ik heb persoonlijk al eens gekeken, ik heb een waaier van headsets gezien die beloven me de beste ervaring te geven. Ik wil echter geen gok wagen en daarom kom ik hier advies inwinnen. Ik krijg te horen dat "Sennheiser" een goed merk voor headsets is, maar in de winkel heb ik er nog maar enkel gezien voor muziek/film installaties. Ik was geneigd om voor een "Logitech" te kiezen, aangezien men er ook veel goeds over heeft en ik alvast tevreden ben van m'n andere logitech apparaten. Maar tijdens het winkelen kwam ik ook "Plantronics" tegen, die er ook puik uitzagen en nog een rare vogel, de voor mij onbekende "Skull Candy". Ik ben echter het noorden kwijt en de reviews online zijn ook niet sluitend, enig advies is welkom.

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:35
Hier een site met zeer betrouwbare reviews.
http://www.headphone.com/products/headphones/

Wat een ander mooi vind hoef jij nog niet mooi te vinden.

Mijn advies, neem de site erbij als referentie bron en kijk vervolgens naar de prijs.

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Topicstarter
Bedankt voor de site, enkel jammer dat het een classificatie op basis van model is en niet op basis van gebruik.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Wat is het verschil in toepassing tussen gamen en film kijken? Geluid is toch geluid en moet toch gewoon goed zijn?

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-02 18:49

QinX

Shai-Hulud

ik zeg de Icemat siberia, heeft een zeer lange draad ruim 2 a 2,5 meter. je mircofoon om te gamen en de headset zelf zitten niet in een draad zodat je deze ook los kunt halen, je kun de kabel van de head set ook van het versterkerTJE afhalen en zo bied deze headset vele andere voordelen.
klik

http://tweakers.net/productreview/user/184256

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-02 08:30
sebastius schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 20:35:
Wat is het verschil in toepassing tussen gamen en film kijken? Geluid is toch geluid en moet toch gewoon goed zijn?
geluid moet gewoon goed zijn dat klopt.
maar geluid en geluid kan is niet gelijk.
je hebt hoog, midden en laag als dit allemaal helder is dan is het goed.
Pagina: 1