Whatever.
Ik heb net een kant (weer) blank, mijn verf hield niet op de standaard lak...
Nu zijkanten kaal geschuurd en het plan is:
Primer
Grondverf (paar lagen)
Lak
Nu zijkanten kaal geschuurd en het plan is:
Primer
Grondverf (paar lagen)
Lak
ik heb de mijne net twee weken geleden hellemaal geschuurd, echt twee halfe dagen bezig geweest, en een erg lamme hand, (vond ik s'avond niet zo leuk ......................................................... dan kon ik geen dingen doen euuh bedoel typen
) maar goed hellemaal opgeschuurd tot dat je die metaal kleur alleen nog maar ziet, toen een transperante lak gekocht, lekker glimmen, ziet er aardig uit. alleen jammer dat de voorkant van plastik is
. maar goed ben nu in mijn serverkast (de geschuurde) een fan in de vuurkant aan het maken ( +fanbus), en ben nu het logo van AMD die twee pijlen er met rondje aan het inboren, dan een groenlampje er achter KWIJL (AMD K6 2 GOGOGO GOGo
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
ik heb vakantie werk in een aluminiumspuiterij, en laten ze daar nou net ff alle kleuren hebben die je je maar kan bedenken.
dus ik thuis allees mooi op geschuurt en stofen vetvrij gemaakt, ff laten op halen door een medewerker die daar ook werkt.
en een uurtje later komt ie er heel mooi gespoten weer uit, ik heb er nog geen foto's van, maar denk dat die nog wel komen.
mensen die op wan komen kunnen hem wel zien als ze willen.
de kast is wel 100,- duurder geworden door dat spuiten, krijg je al je een apart kleurtje wil he.
dus ik thuis allees mooi op geschuurt en stofen vetvrij gemaakt, ff laten op halen door een medewerker die daar ook werkt.
en een uurtje later komt ie er heel mooi gespoten weer uit, ik heb er nog geen foto's van, maar denk dat die nog wel komen.
mensen die op wan komen kunnen hem wel zien als ze willen.
de kast is wel 100,- duurder geworden door dat spuiten, krijg je al je een apart kleurtje wil he.
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
Pagina: 1