Ik ben in het bezit van een Win2k3 SBS server.
Hierop heb ik exchange draaien.
Vandaag ben ik bezig geweest met het installeren van MS SQL server 2005.
Sinds SQL 2005 erop draait is het onmogelijk om backups te draaien m.b.v ntbackup.exe (windows backup).
De problemen doen zich alleen maar voor wanneer ik ook kies voor "System State" backupen.
De volgende melding krijg ik:
Volumeschaduwkopie maken: poging 1.
Als ik google gebruik, dan zie ik dat ik niet de enigste ben met dit probleem.
Verschillende websites vermelden een oplossing te hebben, namelijk en Microsoft Patch.
Als naar de link van patch wil gaan krijg ik van de Microsoft website een Page Not found 404 te zien.
Het lijkt er dus op dat nergens meer zo'n patch te vinden is.
Het vervelendste is dus, dat ik geen backup kan maken nu....
Wie o wie weet hier een oplossing voor?
Hierop heb ik exchange draaien.
Vandaag ben ik bezig geweest met het installeren van MS SQL server 2005.
Sinds SQL 2005 erop draait is het onmogelijk om backups te draaien m.b.v ntbackup.exe (windows backup).
De problemen doen zich alleen maar voor wanneer ik ook kies voor "System State" backupen.
De volgende melding krijg ik:
Volumeschaduwkopie maken: poging 1.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| "MSDEWriter" heeft de volgende fout gerapporteerd: 0x800423f4. Dit is deel van de systeemstatus. Het maken van de backup kan niet worden voortgezet. Fout opgetreden tijdens het maken van een schaduwkopie van volume 800423f4 Back-up wordt afgebroken. ---------------------- De bewerking is niet voltooid. ---------------------- |
Als ik google gebruik, dan zie ik dat ik niet de enigste ben met dit probleem.
Verschillende websites vermelden een oplossing te hebben, namelijk en Microsoft Patch.
Als naar de link van patch wil gaan krijg ik van de Microsoft website een Page Not found 404 te zien.
Het lijkt er dus op dat nergens meer zo'n patch te vinden is.
Het vervelendste is dus, dat ik geen backup kan maken nu....
Wie o wie weet hier een oplossing voor?