Toon posts:

Visual Studio Express 2005 kan niet compilen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-tweakers,

Ik heb een site gemaakt in Visual Studio, maar deze wil niet compilen.
Vanmiddag deed hij het nog wel. Deze error krijg ik:

The CodeDom provider type "Microsoft.VJSharp.VJSharpCodeProvider, VJSharpCodeProvider, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a" could not be located.

Ik heb al gegoogled maar heb niks kunnen vinden, iig niet iets waar ik wat aan had.
Weet iemand hier een oplossing voor? :?

Cya,

Rik

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom stel je die vraag in een forum over serversoftware? :) Waar hoort mijn topic?

WSS>>DTE

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
-NMe- schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:35:
Waarom stel je die vraag in een forum over serversoftware? :) Waar hoort mijn topic?

WSS>>DTE
Omdat ik dacht dat Visual Studio ook een server is, ik kan namelijk gewoon SQL, ASPX, etc. in IE of firefox bekijken.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:35

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:41:
[...]

Omdat ik dacht dat Visual Studio ook een server is, ik kan namelijk gewoon SQL, ASPX, etc. in IE of firefox bekijken.
offtopic:
dus in jouw belevingswereld is een schoolplein ook een snelweg omdat je er met een auto kunt rijden? 8)7

Professionele website nodig?

Verwijderd

Welke versie van de Express Studio heb je gedownload? Want hij probeert een J# library te vinden. Als dat de juiste is, zou ik ff Express Studio opnieuw installeren. En anders heb je mogelijk een verkeerde reference gelegt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2007 19:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:46:
Welke versie van de Express Studio heb je gedownload? Want hij probeert een J# library te vinden. Als dat de juiste is, zou ik ff Express Studio opnieuw installeren. En anders heb je mogelijk een verkeerde reference gelegt.
Ik heb Visual Studio VWD (Visual studio Web Development) 2005 Express. De nieuwste versie (2 dagen geleden van M$ gedownload.) Ik kan hem wel proberen opnieuw te installeren.

Bedankt voor je bericht.

Cya,

Rik
Pagina: 1