Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Koeien springen over vangrail op N325

Pagina: 1
Acties:

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
In Arnhem is zaterdag een korte rodeo nodig geweest om vier losgebroken koeien weer achter hun hekken te krijgen. Omdat de runderen zonder probleem over de vangrail konden springen, was het nodig de N325 richting Nijmegen korte tijd voor het verkeer af te sluiten, meldt de politie.

De koeien wisten kort voor het middaguur los te breken op de Pleijbrug. Gealarmeerde agenten en omstanders slaagden erin de dieren na ongeveer tien minuten van de weg te halen, waarna de weg werd vrijgegeven voor het verkeer.
Bron: Nu.nl

Tja, wat wil je nog meer met dit weer :+ Die koeien worden keigek als je ze over straat laat lopen in de zon. En welke malloot laat koeien nou over een brug lopen |:(

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50
gekke koeien ziekte rukt weer op ? Wist niet eens dat die beesten konden springen trouwens

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

aha leuk bericht megaflix d:)b
losgeslagen Cows here we go !!! :Y

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:02

DukeBox

loves wheat smoothies

Beetje laat om nog bij de stampede aan te sluiten.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

zijn die koeien van baboon. Die sporen zowiezo voor geen ene meter :)

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:58

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

LOL, ik hoorde al veel sirenes en dacht aan een enorm ongeluk ofzo. Misschien dat ze maar bij mij in de weide moeten komen te staan. ;)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:19

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik dacht dat de wilde verhalen over koeien omver duwen op festivals al wild genoeg is. Cows strikes back!

Ze gaan op stap en jumpen over vangrails. >:)
Pagina: 1