Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Navigatie voor SonyErricson K800i

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

• lakerboom
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-09 19:41
Goedemiddag allemaal,

Ik zit met een probleempje ik ga maandag op visvakantie naar belgie en het leek mij handig om voor die tijd navigatie op mijn telefoon geinstalleerd te hebben,
Nu heb ik de search gebruikt maar ik kan niet vinden of het mogelijk is om navigatie software op een sony erricson k800i te installeren,
Kan iemand mij uit de brand helpen.

Alvast bedankt.

Luca

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10 20:14

FFF

Dat wordt een beetje kort dag...

De meeste navigatie's draaien op windows mobile of symbian, durf niet te zeggen of er al wat voor de java telefoons is, maar het begrepen dat het er aan zit te komen.

• Bertuz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 22:01
Er zijn vrij goeie java gebaseerde navigatie programma's voor je k800. Maar om je locatie op de kaart te bepalen ben je een GPS ontvanger nodig, die je door bijvoorbeeld bluetooth connect met je mobiel.

Volgens mij zijn alle navigatie programma's nog Offboard voor de Sony Ericsson toestellen. Dat wil zeggen dat hij via GPRS de kaart binnenhaalt. Je moet dus even informeren bij je provider wat de kosten voor GRPS zijn. Als je een data abonnement hebt, zit je vrijwel altijd goed.

De bekenste programma's:

Nav4All -> http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php
Navigon -> http://www.navigon.com/si...bile_navigation/cellphone

Persoonlijk vindt ik navigon er erg gelikt uitzien. Heb verder geen ervaring met beide programma's.

Misschien weet iemand hier of er binnenkort een navigatieprogramma waar je de kaart van nederland/benelux op je kaartje kan zetten?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Je kunt altijd terecht in het centrale K800 topic met vragen:

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 6

[ Voor 3% gewijzigd door Eggy op 29-04-2007 19:00 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.