Toon posts:

Huizen laten groeien...

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zat net ff TV te kijken en toen viel me iets op van wat iemand zei:

"Waarom zou de mens geen huizen kunnen laten groeien?"

En...verrek! Het is nog waar ook, het moet wel kunnen en, sterker nog, ik geloof heilig dat de mensheid het ooit zal kunnen!

Gewoon, ik bedoel, een boom kan ook kolossaal worden, maar was ooit ook 'niks'....
Als de mens de ingredienten maar kent kan men toch ALLES laten groeien?

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01 22:02
:? :? :? Hoe wil jij stenen laten groeien? Een steen leeft niet hoor :D

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

(&^%*)%)*^%

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

Ja, ik hoop dat mijn harde schijf ook gaat groeien en dat mn processor ook gaat evolueren, zomaar uit zichzelf.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 17:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Hehe, doet me denken aan The Hitchhikers Guide to the Galaxy. in dat boek word ook bijna niks meer gemaakt, het heelal is n.l. oneindig groot en alles groeit wel ergens. (b.v. een planeet waar matrassen leven :D )

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Zolang de mens het niet voor elkaar krijgt om ook maar iets 'leven' in te blazen, zal er weinig kunstmatig groeien,
behalve mijn tenenkaas misschien.

Verwijderd

Zouden slotjes ook kunnen groeien, dat ze zomaar een topic af gaan sluiten??

PS, is geen retorische vraag

Verwijderd

Zelfevoluerende computers zijn zo gek nog niet. Er wordt serieus door wetenschappers gespeculeerd dat er in de toekomst computers/robots zullen komen die zelf betere producten zullen ontwerpen dan zijzelf.

• Quinny
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-01 23:07
Die aliens in de serie Earth: final conflict kunnen dat ook zo leuk :)

zetten een paaltje neer, prikken er een kaartje in en in 5 minuten staat er een groot flatgebouw :)

ook ruimteschepen laten ze zo groeien....

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Ja Apoc2, deze computers evolueren dan tot groeiende huizen en lopende bedden die geen voorrang verlenen...
Begin dan een topic over computer evolutie, veel kewler... ;)

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

* Lord Daemon loopt naar de slotjesboom die hij van GoT heeft gekregen, ziet dat er weer aan paar rijp zijn, plukt er een en gooit hem op deze topic.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.