Euromax ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb een Plextor Ultraplex 40X scsi besteld bij bovenstaand bedrijf, maar heb nog geen orderbevestiging ontvangen (vorige week donderdag besteld), wel is het geld afgelopen vrijdag afgeschreven (Rabobank directbetalen)... Iemand enig idee of dit bedrijf een beetje te vertrouwen is? Ik heb ze vrijdag en maandag gemaild of ze mijn bestelling hebben ontvangen, maar ze geven geen gehoor. Morgen zal ik ze eens bellen, dan kunnen ze er niet onderuit. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, zo lang wachten met respons...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Grrrrrene
  • Niet online
oh ja, weet iemand hoe je een betaling intrekt? Moet je daarvoor naar de bank? Of kan dat ook via internet (rabobank internet bankieren?)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:17
Met welk nummer ga je bellen ?
Nummers zijn allemaal gewijzigd..

Op de website staat die info wel, Hoofdkantoor zit nu in Hoogeveen, hebben net weer een verhuizing achter de rug..

Plextor 40x SCSI lijkt mij geen probleem :)

Maar overmakingen duren altijd langer dan rembours zendingen..

Bellen is idd de beste manier, dat gaat ook het snelst, al kan het soms wel druk zijn..

Dat je geld vrijdag is afgeschreven wil toch niet zeggen dat het direct op andere rekening staat...

Tis vlak voor het weekend (dus Zat-Zond), dat kun je dan niet meerekenen..

Stel dat de plextor 40x op dit moment even niet op voorraad is, dan kan die moeilijk opgestuurd worden..

Maar goed, bellen lijkt mij de beste oplossing.

Verwijderd

euromax is wel te vertrouwen... het was voorheen rodo geloof ik... daar heb ik altijd prima 'zaken' mee gedaan :7

• Hoyden
Is idd wel te vertrouwen, Rodo is niet te vergelijken, maar goed..

T'is overgenomen door Euromax..

(En ik werk er) :)

Verwijderd

o was het een overname... dacht dat het een naamsverandering was... dus we kunnen concluderen dat de service die rodo bood er op achteruit gegaan is sinds de overname als ik dit verhaal zo lees?

• Hoyden
Dat kun je denken, maar ik denk niet dat er zo veel veranderd is, maar toch vergelijken mensen het met Rodo, dat is normaal..

Personeel is hetzelfde, alleen zijn er een aantal dingen veranderd..

Ik moet zeggen dat ik er zelf weinig van merk, breder assortiment, soms leuke prijzen:)

Maar op dit moment gaat het nog ff stroef, de overname speelt nog een beetje mee, en de diverse verhuizingen en nieuwe winkel in Hoogeveen moeten ook nog een beetje 'verwerkt' worden..

Dus kom ik toch zo tot de conclusie dat er niet veel veranderd is.. :)

• Hoyden
Dat het nu ff wat langer duurt met een Plextor cdrom, dat gebeurt soms . :(

Verwijderd

Hebben jullie bij Euromax ook van die HOMESHOP-PRODUCTIONS hakkefietjes of valt dat mee >:)

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou ja, inderdaad met het weekend ertussen, maar ze hadden toch wel op mijn email van vrijdag kunnen reageren? Ik wacht nog effe af, maar ik las net dat ik mijn klant + ordernummer moest vermelden bij het overmaken, maar aan het eind van de bestelling sprong het windowtje van rabobank al tevoorschijn met het juiste bedrag ingevuld en aan wie/rekeningnummer enzovoorts allemaal ingevuld. Ik heb helemaal niet aan een ordernummer gedacht, ze krijgen mijn naam toch met die betaling? Nou ja, behoorlijk kut omdat mijn bestelling dus ook niet door schijnt te zijn gekomen. Ik heb (nog) geen orderbevestiging gekregen, dus ik heb nog geen enkel idee wat mijn ordernummer is, laat staan wat mijn klantnummer is :(

Al met al behoorlijk kut...

• Grrrrrene
  • Niet online
Op dinsdag 06 februari 2001 22:32 schreef The Fox het volgende:
Dat kun je denken, maar ik denk niet dat er zo veel veranderd is, maar toch vergelijken mensen het met Rodo, dat is normaal..

Personeel is hetzelfde, alleen zijn er een aantal dingen veranderd..

Ik moet zeggen dat ik er zelf weinig van merk, breder assortiment, soms leuke prijzen:)

Maar op dit moment gaat het nog ff stroef, de overname speelt nog een beetje mee, en de diverse verhuizingen en nieuwe winkel in Hoogeveen moeten ook nog een beetje 'verwerkt' worden..

Dus kom ik toch zo tot de conclusie dat er niet veel veranderd is.. :)
Kan ik uit je opmerkingen ontdekken dat je bij Euromax werkt? Of hebt gewerkt? Nou ja, ik heb niet zo heel goede ervaringen met postorderbedrijven, dus ik ben vaak wat paniekerig als ze de maximale levertijd (3 dagen) overschreiden of als ze gewoon dagenlang niet reageren op email van mij...

• Hoyden
Ik weet dat wachten lang duurt..

Neem gewoon ff contact op morgen, dan weet je het zeker, nog langer wachten is niet leuk :)

• Hoyden
Ik werk er idd, in Winkel in Emmen..

3 dagen is misschien lang voor iedereen, maar dat vind ik zelf wel mee vallen..

Als het nu niet op voorraad is, dan haal je die 3 dagen nooit..

Stel, alles is goed binnengekomen bij Euromax (geld binnen op Zaterdag).
Ik neem aan dat Zaterdag geen dag is om dat te bekijken bij een Winkel, Ptt haalt zaterdag geen pakketten op voor zover ik weet,,

Dus kan het op zijn vroegst Maandag de deur uit gaan.. Mits op voorraad..

Maar goed, ik ben niet bekend met de werkwijze op ons hoofdkantoor, en ik kan niet zien wat daar op voorraad is..

Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn voor niet leveringen ofzo.. Zelf meld je wel dat je geen nummer ed heb meegezonden met je betaling.. Ik zou er nu zeker direct achteraan gaan, anders kan het wel ff duren denk ik voor ze weten hoe en wat..

Suc6

• Grrrrrene
  • Niet online
Morgen om 10:00 uur ben ik de eerste die aan de lijn hangt :)

Ik heb al een mailtje gestuurd dat ik heb begrepen dat ze verhuisd zijn, maar dat ik wel graag wil weten hoe het nou zit, ik kreeg i.e.g. geen error bij het bestellen...

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04 14:51
Heb er ook prima ervaringen mee.

Vorige week een Creative DTT3500 set gehaald.. hadden ze een rekenfoutje ofzo gemaakt en kreeg ik dat ding mee voor 699,- i.p.v. 799!!! >:)

btw. hij stond ook voor 699,- te koop ze hadden op het hoofdkantoor een fout gemaakt!

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb ze vanochtend gebeld en op de een of andere manier hebben ze mijn betaling bij rabobank als creditcard betaling gezien, dus ze zaten bij de verkeerde instelling naar mijn betaling te zoeken... Tja, misverstandje? Ik krijg hem morgen waarschijnlijk (vandaag opgestuurd).

Pagina: 1