[TinyMCE] Gewijzigde tekst in blauw

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Hey,

Op mijn website is het de bedoeling dat bezoekers documenten kunnen aanpassen om mee te doen met een opensource project. Nu maak ik gebruik van TinyMCE om de bezoekers in de gelegenheid te stellen simpel een document te wijzigen.

Elke versie van het document wordt apart opgeslagen, waardoor het terughalen van verschillende documenten tot de mogelijkheid behoort (hierdoor is het proces te zien voor iedereen).

Nu is het de bedoeling dat de tekst die gewijzigd wordt door een gebruiker in blauw wordt weergegeven bij de documentenlijst. Hierdoor is het makkelijk te zien welke delen gewijzigd zijn.

Wanneer het document daaropvolgend weer gewijzigd wordt moet het hele document in zwart weergegeven worden in TinyMCE en de tekst die dan wordt getypt weer in blauw (als je nog snapt wat ik bedoel :)).

Heeft iemand ervaring met TinyMCE of kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan bewerkstelligen?

Alvast hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

ik denk niet dat je dat met TinyMCE kunt doen.
Denk eerder dat je met bv php een functie moet maken die de oude tekst vergelijkt met de nieuwe en aan de hand daarvan de nieuwe tekst kleurt. Maar ik zou zo niet weten of daar al iets voor te vinden is qua functies.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
hmm, dat is idd ook wel een manier, maar inderdaad moet er dan wel een functie zijn in PHP die dat kan.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Is er geen functie in TinyMCE om alle tekst die wordt getypt in blauw te zetten? Dan kan ik alvorens het invoegen van de tekst in de editor alle font colors eruit filteren (zodat alles zwart is) en daarna alle getypte tekst blauw maken.

[ Voor 43% gewijzigd door radem205 op 28-04-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Een klein kickje als dat mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Misschien dat je kan kijken naar diff voor php?

En eigenlijk mag het kickje niet.:+

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8