Ik heb net een nieuwe Acer 5102WLMI laptop gekocht met Vista Home Premium.
Nu heb ik Alcohol 120% geïnstalleerd, deze vroeg om een reboot enzo, maar na de installatie was én de virtuele schijf van alcohol nergens te bekennen en mijn normale DVD schijf ook nergens meer.
in de hardware manager stonden ze allebei met een waarschuwings teken met als melding:
Nu heb ik Alcohol 120% geïnstalleerd, deze vroeg om een reboot enzo, maar na de installatie was én de virtuele schijf van alcohol nergens te bekennen en mijn normale DVD schijf ook nergens meer.
in de hardware manager stonden ze allebei met een waarschuwings teken met als melding:
Ook na het verwijderen van Alcohol krijg ik mijn DVD speler niet meer terug! Hoe kan ik mijn spelertje weer terug krijgen? Ik heb al rollback en deïnstalleren van de speler geprobeerd maar hij krijgt hem niet meer goed geïnstalleerdWindows cannot start this hardware device because its configuration information (in the registry) is incomplete or damaged. (Code 19)
Click 'Check for solutions' to send data about this device to Microsoft and to see if there is a solution available.