Labtec wireless desktop werkt half - muis gaat steeds dood

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky Luke 008
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-05-2024
mijn Labtec wireless desktop USB (wat een creatieve naam hebben die lui er voor bedacht) werkt niet zoals het hoort.
altans, ik neem aan dat het niet hoort dat:
1) de muis soms gewoon maar wat willekeurig heen er weer schokt tijdens het muizen (het muispijltje dan)
2) de muis af toe doodgaat en alleen tot leven te wekken is door de batterij los te halen
3) typen soms alleen nog maar heel langzaam kan omdat anders de ontvanger het niet oppikt.
4) muizen soms ook alleen heel langzaam kan
(dat langzame valt op te lossen door de ontvanger te verplaatsen maar soms word het na een tijdje dan toch weer langzaam)
In de handleiding staat: pas op met metaalopppervlakken. mijn bureau is van metaal (met dikke kunststof coating), maar dat kan ik toch moeilijk gaan vervangen vanwege een toetsenbord?

dat ik die ontvanger af en toe moet verplaatsen gaat nog wel, maar dat de muis te pas en te onpas doodgaat is wel heel irritant!

valt daar nog wat aan te doen? (en dan denk ik eigenlijk aan een hardware (elektronica*) oplossing)

*= ja ik weet het, circuitsonline, maar daar zijn ze een beetje allergisch voor computer-related vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
even proberen op een andere pc waar je geen metalen bureau hebt, als het probleem zich daar ook voor doet, dan ligt het niet aan je bureau

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky Luke 008
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-05-2024
het ligt dus aan mijn bureau, want als ik daar gewoon een metertje van af ga zitten, dan werkt het wel. (maar dat is geen oplossing)

ik denk dat ik maar elke zoveel tijd die ontvanger verplaats. het werkt nu redelijk als dat ding gewook in de lucht hangt (aan z'n snoer uiteraard, hij kan niet zweven)

edit:
blijft nog het zeer irritante probleem van het telkens uit-gaan.

en dan komt daar nu nog eens bij dat de knoppen af en toe doodleuk weigeren...

snertmuis... heeft er iemand een wireless USB kat te leen?

[ Voor 28% gewijzigd door Lucky Luke 008 op 11-05-2007 15:14 ]