Ik heb al tijden zo'n "via only" rammetje liggen en wat ziet mijn oog laatst in de container, een leeg geroofde kast waar nog wel een mobo in zit met....via chipset. Ik de patatjes eruit gehaald en ding meegenomen, voedinkje er aan, videokaartje er in, procje er in en het bewuste rammetje.
om een lang verhaal kort te maken, het rammetje werkt niet
en het mobo leek eik ook wel erg dood, tis een msi 9166 met van die ledjes en die bleven rood, enige tijd verder kreeg ik af en toe een groen ledje tussendoor (proc zit niet helemaal jofel vast) en nu na enig klooien ben ik er achter gekomen dat het prima lijkt te werken als ik maar elke keer me bios reset!
doet dit bij iemand een lampje (ledje desnoods) branden?
het bord is gebruikt door packerd bell en daar zit ook iets van in het bios, wie weet heeft het er iets mee te maken want ik kan me voorstellen dat dit zou kunnen omdat het lijkt alsof de default settings automatisch overschreven worden en dat de boel daarom niet verder loopt?
Het is verder niet van levensbelang, gaat om een bordje met apollo 133 pro chipset en het geheugen waar het om ging werkt alsnog niet maar ja, je kent dat wel, zou toch leuk zijn als ie weer aan de praat kwam
alvast dank.
om een lang verhaal kort te maken, het rammetje werkt niet
doet dit bij iemand een lampje (ledje desnoods) branden?
het bord is gebruikt door packerd bell en daar zit ook iets van in het bios, wie weet heeft het er iets mee te maken want ik kan me voorstellen dat dit zou kunnen omdat het lijkt alsof de default settings automatisch overschreven worden en dat de boel daarom niet verder loopt?
Het is verder niet van levensbelang, gaat om een bordje met apollo 133 pro chipset en het geheugen waar het om ging werkt alsnog niet maar ja, je kent dat wel, zou toch leuk zijn als ie weer aan de praat kwam
alvast dank.
tijd voor verandering.