Hoi.
Ik heb een paar dagen geleden mijn trouwe linuxserver gemigreerd naar een vmware machine op mijn xp bak om stroom te besparen. Nu wilde ik hem vandaag weer aanzetten maar hij deed het opeens niet meer
Heel piepklein beetje geluid uit de voeding (geen draaiende fan) maar hij gaf wel stroom door aan de monitor. Computer doet niets en er gaan geen ledjes aan.
Die bak heeft minstens 6 jaar vrijwel onafgebroken gedraaid. Kan het zijn dat hij kapot is gegaan door hem een paar dagen uit te zetten
Ik heb namelijjk al eens eerder een adsl modem/router gehad die jaren had gedraaid en nadat ik 1 keer de stekker eruit trok was hij gelijk ook kapot en nu heb ik dus weer zoiets
Ik heb een paar dagen geleden mijn trouwe linuxserver gemigreerd naar een vmware machine op mijn xp bak om stroom te besparen. Nu wilde ik hem vandaag weer aanzetten maar hij deed het opeens niet meer
Die bak heeft minstens 6 jaar vrijwel onafgebroken gedraaid. Kan het zijn dat hij kapot is gegaan door hem een paar dagen uit te zetten
http://dietmertan.com/