Goede dag avond,
Ik heb net weer even Oblivion geïnstalleerd (nadat ik mijn videokaart weer terughad uit RMA
), maar ik heb nu constant last van crashes. Ik zal beginnen met wat info en daarna het probleem proberen te omschrijven.
Systeem:
CPU: Athlon 64 3700+ @ 2.81 GHz
GPU: GeForce 7950gt (512MB)
Drivers: ForceWare 158.18 x64
Mod's:
Oblivion patch 1.2
Shivering Isles patch 1.2 (beta)
Knights of the Nine
Quarl's Texture Pack 3.0 (QTP3.0)
DarkUI mod (+ DarN UI geloof ik)
Oscuro's Oblivion Overhaul 1.3(OOO)
Oscuro's Oblivion Overhaul 1.31d patch
4096x4096 LOD replacement
Athmospheric Weather System
Natural Vegetation/Environments/Habitat
Het probleem:
Als ik een tijdje rond loop dan gaat het spel opeens een beetje laggen en dan zie ik (als ik opzij kijk) dat er opeens een texture verdwenen is. Dan zie ik bijvoorbeeld de contouren van een huis, maar het huis zelf is helemaal zwart.
Ook verdwijnen soms de textures in de verte (LOD) en de textures van mijn Map en Inventory (ik heb dus wel een custom menu). Kort nadat de textures verdwenen zijn crasht het spel meestal en krijg ik een mooie melding van Vista met:
The program stopped working
- Look online for blabla
- Close the program
Ik heb al lopen troubleshooten met Oblivion Mod Manager om te kijken of er mod's conflicteren, maar ik kom er niet uit
Ik heb de textures van QTP3.0 op de goede manier ge-include in de BSA archives dus daar kan het niet aan liggen.
(hier nog een screenie van de settings: http://img472.imageshack.us/img472/6239/obmmvn8.jpg
Zou ik eventueel ook nog iets anders moeten includen?)
Ik zat te denken aan een fout met QTP3.0, maar dat kan het niet zijn aangezien er ook soms textures verdwijnen uit mijn inventory of in de verte.
Iemand een ervaring met crashes onder Vista x64 icm QTP3.0? Weet iemand wat het probleem eventueel zou kunnen zijn of zou iemand met tips kunnen komen?
Als er meer info nodig is die ik vergeten ben geef ik het wel, bvd iig.
Ik heb net weer even Oblivion geïnstalleerd (nadat ik mijn videokaart weer terughad uit RMA
Systeem:
CPU: Athlon 64 3700+ @ 2.81 GHz
GPU: GeForce 7950gt (512MB)
Drivers: ForceWare 158.18 x64
Mod's:
Oblivion patch 1.2
Shivering Isles patch 1.2 (beta)
Knights of the Nine
Quarl's Texture Pack 3.0 (QTP3.0)
DarkUI mod (+ DarN UI geloof ik)
Oscuro's Oblivion Overhaul 1.3(OOO)
Oscuro's Oblivion Overhaul 1.31d patch
4096x4096 LOD replacement
Athmospheric Weather System
Natural Vegetation/Environments/Habitat
Het probleem:
Als ik een tijdje rond loop dan gaat het spel opeens een beetje laggen en dan zie ik (als ik opzij kijk) dat er opeens een texture verdwenen is. Dan zie ik bijvoorbeeld de contouren van een huis, maar het huis zelf is helemaal zwart.
Ook verdwijnen soms de textures in de verte (LOD) en de textures van mijn Map en Inventory (ik heb dus wel een custom menu). Kort nadat de textures verdwenen zijn crasht het spel meestal en krijg ik een mooie melding van Vista met:
The program stopped working
- Look online for blabla
- Close the program
Ik heb al lopen troubleshooten met Oblivion Mod Manager om te kijken of er mod's conflicteren, maar ik kom er niet uit
(hier nog een screenie van de settings: http://img472.imageshack.us/img472/6239/obmmvn8.jpg
Zou ik eventueel ook nog iets anders moeten includen?)
Ik zat te denken aan een fout met QTP3.0, maar dat kan het niet zijn aangezien er ook soms textures verdwijnen uit mijn inventory of in de verte.
Iemand een ervaring met crashes onder Vista x64 icm QTP3.0? Weet iemand wat het probleem eventueel zou kunnen zijn of zou iemand met tips kunnen komen?
Als er meer info nodig is die ik vergeten ben geef ik het wel, bvd iig.
[ Voor 4% gewijzigd door Avalaxy op 27-04-2007 21:43 ]