[DVD/HDD-REC] Pioneer DVR 645H-S / DVR 550H-S

Pagina: 1
Acties:
  • 3.120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-05 13:09

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al 6 maanden lang op zoek naar een Harddisk-recorder. Na alles, echt alles te hebben vergeleken ben ik op de Pioneer 645H-S uitgekomen.

Nu is het rpobleem dat ik de Recorder nergens onder de 500 Euro kan vinden. Pixmania.nl , Cool-sound.nl , Redcoon.nl hebben hem niet meer. De goedkoopste die ik kan vinden kost meer dan 600 Euro. De 645 is gewoon de beste HDD Recorder van dit moment. Nu ben ik naar een electronicazaak geweest, waar ze een 645 hadden, dacht ik. Die hadden zij ook dus niet meer. De verkoper zei dat er een nieuwe versie komt, het "Nieuwste van het nieuwste." >:) Hij zei de -550...

Meteen toen ik thuis aankwam informatie opzoeken. Ik ben teleurgesteld. Waarschijnlijk word de 645 niet meer geproduceerd, en zijn de laatste stuks deze maand verkocht. Voor E600+. Op de Pioneer-EU site is tezien dat de 550H-S de opvolger is van de 545H-S. Er zou dus een 650H-S moeten komen, maar die heb ik nog niet gezien.

De 545H-S had:

GEEN USB, GEEN Firewire. 160GB HDD HDMI.

645H-S:

USB , Firewire , 250GB HDD HDMI.

550H-S:

GEEN USB, Firewire, 160GB HDD, HDMI> 1080P Upscaling.

Allemaal hebben ze Div-x.

Qua looks is de 550 niet veel anders dan de 645. Hij is wel lighter.

Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer.eu/images/products/dvdrecorder/pioneer/dvr645hs_medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer.eu/images/products/dvdrecorder/pioneer/dvr550hs_medium.jpg

Boven=645 , Onder = 550.

Ze zijn heel erg mooi, veel mooier dan de Panasonic's vind ik, terwijl die ook wel goed zijn. Ik zit nu te twijfelen welke ik moet kopen. Hopelijk heeft de 550 een betere chip, waardoor ook HD-AVI-bestanden zijn af te spelen. Voglens mij zal Pioneer wel gewoon de 650 uitbrengen. Ze kunnen bijna niets anders.

Zijn er hier meer mensen die deze recorder willen kopen? Of meer informatie over hebben?

[ Voor 15% gewijzigd door SalimRMAF op 29-04-2007 00:39 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-05 20:07

sanook

_/-\o_

En nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Oops, vergeten om te bewerken.

Ik ben er inmiddels achtergekomen dat er al een Pioneer DVR650H-S is. >:) Over een tijdje staat hijd enk ik op de Pioneer-site, want hij is al geregistreert bij de DivX-company. Volgens mij zit de prijs in het begin tegen de 600 Euro aan. :O

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156403

ff wachten nog dus op naar 12 maanden. haha
heb hetzelfde probleem had mijn oog nu op sony laten vallen maar nu toch maar weer ff wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Anoniem: 156403 schreef op zondag 29 april 2007 @ 16:17:
ff wachten nog dus op naar 12 maanden. haha
heb hetzelfde probleem had mijn oog nu op sony laten vallen maar nu toch maar weer ff wachten dus
Haha, Sony is geen DVD-Recorder merk. Die recorders maken te veel geluid, en ogen niet zo mooi. Panasonic is goed, en Pioneer is de beste.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus toch wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Voor de mensen met een Pioneer Harddisk Recorder:

645H-S , 640H-S, 540H-S, 545H-S en de -XS-sen heb je een neuwe Firmware-update, die is te downloaden vanaf de Pioneer site.

De performance wordt beter > Sneller, een aantal bugs zijn eruit verwijderd enzo. Ook andere Rec's kunnen worden geupgrade.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175768

Zie net jouw topic over de nieuwe Pioneers, dus reageer ook maar even hier. Heb nog steeds voorkeur voor de Pioneer 550 boven de Panasonic EH575. Je noemt de Pio 650, deze staat nog steeds niet op de Europese Pioneer site. Wel staat daar de complete LX60 in mooi glanzend zwart. Lijkt me ook een waardige opvolger van de 645. Weet je zeker dat er een 650 komt? Want tussen de 550 en LX60 zie ik eigenlijk geen gat voor een extra model. De 550H(X)-S en LX60 staan inmiddels ook op Kieskeurig.

De LX60 :9 :

Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer.eu/images/products/dvdrecorder/pioneer/dvrlx60_detailpage.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ik heb al op verschillende sites gezien dat er een 650H-S is. Ik weet niet zeker of die ook in Europa uit zou komen, maar dat zou wel leuk zijn. Die is dan een 'tussenstop' tussen de 550 en de 940.

Hij staat ook geregistreerd bij Guide+ en DivX. Die sites zijn heel actueel.

Ik ben wel benieuwd welke Codecs van DIvX hij afspeelt, HD misschien?...

De 550HS is nu wel interresant, vooral voor de prijs. Ongeveer 500 Euro. Ik weet dan niet of de meerprijs van minstens 200 euro voor de LXD60 goed is voor alleen een extra; USB aansluitingen, Zwarte coating maar vind ik eens niet mooi, een 250 GB HDD, 90 GB meer dus en de Entertainment engine... Effe doordenken dus.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ik heb dus nog even doorgedacht en de knoop doorgehakt: De Pioneer DVR-550H-S is besteld :*) . Voor €485 bij Coolsound, kan ik gewoon hier afhalen in Zwolle :D Voor mij biedt de 550 genoeg en de meerprijs van de LX60 vind ik het niet waard. Mja, alleen de USB mis ik. Belangrijkste is, dat de 550 hier 2 apparaten gaat vervangen: Een Pio DV-444 en een Panasonic AG-4700 videorecorder. Nu afwachten tot ie er is, zou binnen 1-3 werkdagen moeten zijn... Nog effies geduld.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 175768 op 10-05-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Anoniem: 175768 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:23:
Nou, ik heb dus nog even doorgedacht en de knoop doorgehakt: De Pioneer DVR-550H-S is besteld :*) . Voor €485 bij Coolsound, kan ik gewoon hier afhalen in Zwolle :D Voor mij biedt de 550 genoeg. Nu afwachten tot ie er is, zou binnen 1-3 werkdagen moeten zijn... Nog effies geduld.
Gefeliciteerd met je aankoop! Ik denk dat de 550 ook genoeg is, de rest is een beetje TÉ , te zwart, en Te duur. Veels te duur voor wat je ervoor terug krijgt vind ik.

Dat van 1-3 dagen verzendtijd zou ik met een korreltje zout nemen. |:(

Ik heb bij Pixmania.nl een autoradio gekocht, dat was vorige week vrijdag. Er stond ook 1-3 dagen...

Nu dus nog niets. Ik heb nu pas een code gekregen zodat ik hem kan volgen. Track n Trace...

PS: Kun je aub kijken welke codecs specifiek hij kan lezen? ZOals een DivX bestand, met 5.1 DTS ofzo, of een Prison Break aflevering van HD, een HD AVI etc?

Alvast bedankt. >:)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

salimrmaf schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:32:
Gefeliciteerd met je aankoop! Ik denk dat de 550 ook genoeg is, de rest is een beetje TÉ , te zwart, en Te duur. Veels te duur voor wat je ervoor terug krijgt vind ik.

Dat van 1-3 dagen verzendtijd zou ik met een korreltje zout nemen. |:(
Ik heb bij Pixmania.nl een autoradio gekocht, dat was vorige week vrijdag. Er stond ook 1-3 dagen...
Nu dus nog niets. Ik heb nu pas een code gekregen zodat ik hem kan volgen. Track n Trace...

PS: Kun je aub kijken welke codecs specifiek hij kan lezen? ZOals een DivX bestand, met 5.1 DTS ofzo, of een Prison Break aflevering van HD, een HD AVI etc?

Alvast bedankt. >:)
Dank je ;) Ja, die 1-3 dagen valt nog te bezien, want begin deze week stond de 550 nog niet eens op de site. Toen heb ik een mail gestuurd en 1 dag later stond ie erop! Kreeg een (snelle) reactie terug dat de 550 half mei wordt verwacht.
O ja, over de codecs... Ik heb alleen de handleiding van de 550, die is al wel te downloaden van de Nederlandse Pioneer site (ondanks dat de 550 nog niet bij de produkten staat). Op blz.10 staat o.a. dat het een officieel DivX Certified product is en alle DivX versies ondersteunt worden, ook DivX6. Verder staat er: "Herkende bestands extensies zijn .avi en .divx. Alle bestanden met .avi worden herkend als MPEG4, maar niet al deze bestanden zijn noodzakelijkerwijs DivX-videobestanden, zodat ze misschien niet kunnen worden afgespeeld."

Voor de rest is 't even wachten totdat ik m'n nieuwe speeltje heb en kan uittesten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, de 550 is binnen!! Toch wel snel geleverd door Coolsound, vind ik.

Eerste bevindingen met het apparaat:

De recorder voelt oersolide aan. De harddisk is nauwelijks te horen, alleen als je je oor dichtbij houdt, hoor je bij het opstarten eventjes heel zacht 'bleep-bleep' en een beetje harddisk-geratel. Voor de rest fluisterstil, ook de ventilator. Zelfs het laatje gaat bijna geluidloos open en dicht.

Ik heb 'm op een Samsung DCB-9401 decoder aangesloten mbv een ProfiGold scartkabel (€30,-) en ingesteld op RGB. Werkelijk schitterende kleuren! M'n oude DV-444 speler had ik via S-video aangesloten, dat was al mooi, maar nu met RGB nog mooier :D Even snel een paar harddisk opnamen gemaakt, nou, ik kan het verschil met live-tv nauwelijks zien. Mja, misschien op een LCD- of plasma-tv via HDMI, maar ik heb nog een 'gewone' JVC CRT.

De ingebouwde analoge tuner is van heel goede kwaliteit. Er is bijna geen ruis te zien. Ik dacht eraan om een 2e decoder te kopen, vanwege de betere kwaliteit van TV-Digitaal. Maar de analoge tuner stelt mij zeker niet teleur. Alhoewel ik mss toch maar wel die 2e decoder ga halen.

Op de afstandsbediening vind ik het een beetje jammer dat er geen 'open/close' knopje op zit, net zoals bij de DV-444. Het schuifklepje had voor mij niet gehoeven, de 'menu'-toets, de cijfertoetsen en << en >> zitten daaronder. Ik gebruik deze vrij vaak, dus steeds maar het klepje open.

De extra analoge inputs op de achterkant zijn handig om aan te sluiten op een AV-Receiver, om zo oude videobanden te kunnen overzetten naar dvd. Op de voorkant zit ook wel zo'n analoge input, maar als je het permanent wil aansluiten heb je dus steeds die kabels in het zicht.

Tot nu toe spelen al mijn gebrande dvd's probleemloos af (DVD+R's met mediacode oa BeAll, MCC, Ricoh).

Ik heb alleen maar 2 CD's uit 2001 met DivX-films. Ik kan niet meer achterhalen met welke DivX-codec ze zijn opgenomen, maar ze spelen prima af in de 550. Alleen wel even een spontane stop op een bepaald punt gehad. Even terug en er voorbij spoelen en hij gaat vrolijk verder.

Een goede eerste indruk, dus. Er zit zo'n dikke handleiding bij, dus voorlopig ben ik nog wel even bezig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit er ook een digitale audiouitgang op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156403 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:01:
Zit er ook een digitale audiouitgang op?
Ja, elektrisch (coax), geen optisch. Heb die ook aangesloten op m'n receiver en klinkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Gefeliciteerd, G.

Over die digitale uitgang: je kan een converter kopen van Coax>Optical. Heb ik ook en doet het perfect! Kost ongeveer 30 in de winkel, maar ik heb er 15 voor betaald op marktplaats.

Casparo, hoe gaat het zappen met de recorder? Snel? Heb je hem nu aanstaan voor Guide+?

Ik wil op vakantie gaan, dus daarom wil ik graag tussen nu en 1 maand een keuze maken; 645/550.
Ik ga ook een digitale videocamera kopen, met firewire. Ik zit te twijfelen tussen de Panasonic GS-300, de JVC Everio 135 of 275. Kom er nog niet uit. >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer.eu/images/products/dvdrecorder/pioneer/dvr550hxs_back_medium.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door SalimRMAF op 14-05-2007 20:52 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

salimrmaf schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:39:
Gefeliciteerd, G.

Over die digitale uitgang: je kan een converter kopen van Coax>Optical. Heb ik ook en doet het perfect! Kost ongeveer 30 in de winkel, maar ik heb er 15 voor betaald op marktplaats.

Casparo, hoe gaat het zappen met de recorder? Snel? Heb je hem nu aanstaan voor Guide+?

Ik wil op vakantie gaan, dus daarom wil ik graag tussen nu en 1 maand een keuze maken; 645/550.
Ik ga ook een digitale videocamera kopen, met firewire. Ik zit te twijfelen tussen de Panasonic GS-300, de JVC Everio 135 of 275. Kom er nog niet uit. >:)
He die Salimrmaf ;)
Wist niet dat je van die converters had. Handig, als je alleen maar optische digitale ingangen op je amp hebt. Mijn Pioneer VSX-808RDS heeft beide.

Het zappen op de 550 gaat net zo snel als op TV, snel genoeg dus. Guide+ moet ik nog mee aan de slag, ben nog ouderwetse handmatige instellingen op m’n videorecorder gewend. Verder ga ik m’n apparatuur weer netjes terugzetten, want ik heb eerst alle componenten losgemaakt om schoon te maken en de aansluitingen op m’n amp te herzien. Nu staat alles wat schots en scheef aan mekaar geknoopt a-la-spaghetti om de belangrijkste dingen ff snel te testen (vindt m’n vrouw leuk al die kabels, ach dat moet maar even).

Is de 645 inmiddels weer leverbaar dan? Anders zou ik nog even op de 650 wachten, want ik merk dat je er met smart op zit te wachten. Vooral als je een grotere hdd en die USB-poort echt onmisbaar vindt. Anders voldoet de 550 prima. Hij is nog zó nieuw, dat ik ‘m nog niet eens kan registreren op de NL of EU site van Pioneer.

Leuke foto trouwens, da’s de 550HX-S. Er is nl. maar 1 verschil met mijn 550: de ingang voor de digitale DVB-T tuner.

FF offtopic, ik heb es ff snel naar die camera’s gekeken. Die Panasonic heeft wel een lens met een goede naam. Alleen weer geen harde schijf, die de JVC weer heeft… Persoonlijk zou ik eentje met een hdd nemen, ben je van al dat gespoel verlost en geen gezeul met tape-jes die zoekraken. Alleen als je meer dan 37 uur denkt op te nemen, is je hdd weer vol… Zie trouwens dat er ook een GS320 is, de opvolger…? Succes met je keuze in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Anoniem: 175768 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:08:
[...]

He die Salimrmaf ;)
Wist niet dat je van die converters had. Handig, als je alleen maar optische digitale ingangen op je amp hebt. Mijn Pioneer VSX-808RDS heeft beide.

Het zappen op de 550 gaat net zo snel als op TV, snel genoeg dus. Guide+ moet ik nog mee aan de slag, ben nog ouderwetse handmatige instellingen op m’n videorecorder gewend. Verder ga ik m’n apparatuur weer netjes terugzetten, want ik heb eerst alle componenten losgemaakt om schoon te maken en de aansluitingen op m’n amp te herzien. Nu staat alles wat schots en scheef aan mekaar geknoopt a-la-spaghetti om de belangrijkste dingen ff snel te testen (vindt m’n vrouw leuk al die kabels, ach dat moet maar even).

Is de 645 inmiddels weer leverbaar dan? Anders zou ik nog even op de 650 wachten, want ik merk dat je er met smart op zit te wachten. Vooral als je een grotere hdd en die USB-poort echt onmisbaar vindt. Anders voldoet de 550 prima. Hij is nog zó nieuw, dat ik ‘m nog niet eens kan registreren op de NL of EU site van Pioneer.

Leuke foto trouwens, da’s de 550HX-S. Er is nl. maar 1 verschil met mijn 550: de ingang voor de digitale DVB-T tuner.

FF offtopic, ik heb es ff snel naar die camera’s gekeken. Die Panasonic heeft wel een lens met een goede naam. Alleen weer geen harde schijf, die de JVC weer heeft… Persoonlijk zou ik eentje met een hdd nemen, ben je van al dat gespoel verlost en geen gezeul met tape-jes die zoekraken. Alleen als je meer dan 37 uur denkt op te nemen, is je hdd weer vol… Zie trouwens dat er ook een GS320 is, de opvolger…? Succes met je keuze in ieder geval.
De 645 moest de 50 zijn, ja. >:)
Over die Videocamera; wat veel mesnen niet vaak weten, ik ook in de eerste instantie niet, is dat er bij DVD/SD/HDD-cameras wordt opgenomen , vaak in MPEG2. Dat betekent dat er wordt gecompresseerd.

Het beeld ziet er dan vaak 'goedkoop' uit, als in een gedownloadde film. Compressie zie je vaak bij heel snel bewegende gefilmde objecten, of bij een heel klein kleurverschil tussen de dingen die je op zit te nemen.

Dus nu zit ik met het probleem:
De Panasonic GS-300, niet de 320 want die is slechter. De GS300 heeft een Leica lens, wat na Sony's Carl-Zeiss de beste is vindt ik. Die neemt op op tape. Beetje ouderwets, maar dus geen compressie, waardoor het beeld soms scherper/beter is dan HDD etc.

JVC Everio 135/275. Deze hebben een harddisk, wat nieuwer is natuurlijk en stoerder. De prijs is ongeveer even hoog als van de Panasonic. Compressie, zoals eerder gezegd. Maar deze heeft een "JVC" lens, die vertrouw ik niet echt...

Dilemma... :?

PS: Sorry voor mn taalgebruik, ik ben vandaag niet 100%.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co_2J
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:39
Wat ik hier nog niet echt uit op kan maken is of er nu een mogelijkheid is om een externe HD via USB 2 aan te sluiten.?

Ik keek eigenlijk ook naar de 545 maar die is al moeilijk te krijgen omdat die in Nederland eruit gaat... de 550 is inderdaad de opvolger maar deze hebben beide een 160 Gb HD.
De 645 is ook helaas niet goed meer te krijgen maar die had dan wel weer een 250 Gb

Bij een dvd.nl test hebben ze het over een tweetal usb front aansluiting bij de 545 HX versie voor usb playback maar ik zie daar op de pioneer site niets van terug. http://www.dvd.nl/hwreviews.php?id=42&page=6
De zilverkleurige onderzijde is feitelijk één groot neerklapbaar frontje waarachter meerdere bedieningstoetsen en aansluitingen schuilgaan. Naast de standaard audio video, S-Video en firewire aansluitingen vinden we hier ook twee USB ingangen terug

Misschien dat Gasparin hier nog iets van kan laten zien of toevoegen oid. Want jij hebt 'm tenslotte al binnen.

Ik heb zelf nog een Pioneeer home cinema setje DV313 die moet hier dan ook nog op aangesloten worden.
Dan moet je al misschien gaan denken aan de aan de combi met lx60
http://www.pioneer.nl/nl/...0/42/RCS-LX60D/index.html
Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer.nl/images/products/homecinemasystems/pioneer/rcslx60d_medium.jpg

Maar ja de LX60 zoals hier ook gezegd is.. is een duurder groter broertje wat misschien net weer over de top is... 8)7

Verwarring alom
Pioneer.... komt er nog een tussen maatje de markt op .. ? gaat tenslotte zo snel de types en variatie...
Misschien dat iemand anders nog goede suggesties heeft?
Zijn er andere merken ofzo met dat Jukebox principe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co_2J
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:39
Nog aanvullend... de boxen van home cinema 313 zijn helaas niet op een losse lx60 aan te sluiten De versterker zit nl in de subwoover gebouwd ... en bij de DV 313 zit dit in de machine zelf en is de subwoofer juist heel erg mooi dun en kan plat onder de bank.
prijzen van een losse lx60 ligt nu zo rond de 600 als je incl. digit. tv tuner dan 700,- en deze cinema zet zit rond 1100 euri's ... pff wat een verschil en geld zeg.
De lx 60 los heeft dan wel weer de voorkeur want deze heeft dan weer een 250 Gb HD, een jukbox functie en een usb poort waaraan een externe HD gekoppeld kan worden...

Ik had nog gevraagd of iemand suggesties had voor alternatieven maar je zou dan op dat KISS achtige uitkomen maar ik geloof dat zoveel problemen met zich meebrengt voor hetzelfde geldt en je kan daarbij niet eens tegelijk opnemen en afspelen tegelijk...
Dus voor mij waarschijnlijk toch de LX60...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-04 23:14

antipode

-=Got is in the details=-

Heb twee korte vraagjes over de pioneer 550h-s waarvan ik het antwoord niet heb kunnen vinden in de handleiding op internet.
- Kun je twee programma's tegelijkterijd opnemen?
- Kun je een dvd-rw afspelen en tegelijkertijd iets op de hd opnemen?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
-Nee

-Ja. Je kan dvd's bekijken tijdens het opnemen. Volgens mij kun je zelfs een opgenomen video vanaf de HDD bekijken, en er iets opnemen.

GR

ps: De 550H-S kost nu maar 380 euro. ;)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
@cu2j: LET OP! Je kan de USB aansluiting niet gebruiken voor een externe HDD. Daarvoor moet je kijken naar 940HX-S' zijn e/Sata...

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Zojuist heeft Pioneer een nieuwe recorder op de markt gebracht: 555H-S! Volgens mij is er alleen een ietswat ander frontje gebruikt, en heeft hij USB 2.0! :D

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:48

eisbaer

Zie signature

Anoniem: 175768 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:13:
M'n oude DV-444 speler had ik via S-video aangesloten, dat was al mooi, maar nu met RGB nog mooier :D
En dat terwijl de 444 ook RGB over scart kan uitsturen :)

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Pagina: 1