Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia AD-41 + HS-20 Music Stereo Headset

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-08 22:22
zojuist deze headset gehaald ter vervanging van mijn kapotte originele HS-23 bij de Nokia N73

maar is het normaal dat dat geluid zo metaalachtig hol klinkt?
had hier wat gelezen en het geluid zou redelijk zijn maar het is veel veel veel slechter dan de originele HS-23 headset.

en als ik nog maar aan de aansluiting kom tussen de HS-20 en de AD-41 dan kraakt het direct.

of heb ik misschien gewoon, weeral, pech en heb een slecht exemplaar?

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik heb de Music Edition en ook dus met deze combinatie. Ik ben ook niet tevreden over het geluid en ik gebruik hem dan ook niet meer voor muziek. Ik ben nu een iPod aan het overwegen als vervanging. Ik weet niet zo goed waar het aan licht, volgens zijn de oortjes van dermate kwaliteit dat ze nog geen 10tje in de winkel zouden kosten. Echter is de AD-41 ook niet al te best omdat als je daar iets anders opzet dan wordt het niet veel beter. Ik ben dus al een tijde tot de conclusie gekomen dat je de N73 ME niet voor muziek moet kopen. :)

Deze vraag kan trouwens ook in het volgende topic: Het Nokia N73 Topic Deel 6

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-08 22:22
ja dat topic heb ik wel gelezen maar waarschijnlijk erover gekeken

de winkel zegt mij dat die headset niet bedoelt is voor muziek maar wordt wel verkocht als
Nokia AD-41 + HS-20 Music Stereo Headset (smartphoneshop), ga hem omruilen voor de HS-23, die gaf behoorlijk geluid vond ik, maar deze ECHT niet

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Met eventuele verdere vragen kun je alsnog in het centrale N73 topic terecht.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.