Ik heb dus een externe DVD brander van Samsung. Het verhaal begon al dat toen ik hem binnen kreeg, hij na 1 keer branden al kapot was. Nouja, ik dacht, het zal wel een fabrieksfout zijn. Dus ik netjes naar Samsung gebeld en van het een kwam het ander. Dus ik kreeg een RMA nummer opgestuurd en zo kon ik mijn brander inwisselen voor een nieuwe. Het viel me wel tegen dat ik de verzendkosten moest betalen, maar dat nam ik even voor lief. Dus precies een week later kreeg ik een nieuwe thuis. Blij als ik was haalde ik hem uit de verpakking en sloot ik hem aan. Hij werkte perfect, speciaal die dag wat lightscribe dvd'tjes gekocht dus deze functie ook meteen uitproberen. Ook dat werktte perfect. Maar toen ik de volgende morgen mijn brander mee naar stage nam (extern, dus bedoeld om mee te nemen) was het alweer loos. Hij ging niet meer open, alleen het lichtje brandde. Dus weer naar samsung gebeld en van hen firmware doorgestuurd gekregen. Alles mooi geupdate, maar geen succes. Nu 4 maanden later alweer vind ik deze brander terug, heb er na die tijd geen zin meer in gehad, de moed was me een beetje in de schoenen gezonken. Maar nu wil ik dus weten of hij mischien nog te redden is..het heeft me anders 65 (prijs brander) + 5,95 (verzendkosten) + 12 (retourkosten) = 82,95 gekost. Ok, dus nu even de specs:
Samsung Writemaster
Model SE-S164L/EUBN
Ik heb weinig hoop, maar er is altijd een kans
Samsung Writemaster
Model SE-S164L/EUBN
Ik heb weinig hoop, maar er is altijd een kans