[MCE 2005] nView hotkeys werken niet*

Pagina: 1
Acties:

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Om het Media Center-scherm te verplaatsen naar mijn monitor als ik de TV niet aan heb gebruikte ik met mijn ATI videokaart altijd hotkeys (ALT-F1: monitor 1 etc, ALT-F2 monitor 2 etc.) Dat werkte ook met MCE.

Nu, met een Nvidia kaart en met gebruikmaking van de nView hotkeys, lukt dat niet meer. Gewone applicaties kan ik nog wel van het ene naar het andere beeldscherm verschuiven, maar (waar het me specifiek om gaat) Media Center niet. Is hier een oplossing voor?

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• pinockio
Dus ATI krijgt het wel voor elkaar om hotkeys te laten werken (d.m.v. Hydravision) maar nVidia niet? Ik heb er spijt van deze keer een nVidia kaart te hebben gekocht (vanwege verbruik, passieve koeling, en behoorlijk goede performance... maar ik mis nog steeds de hotkeys!)

• pinockio
OK, heeft NIEMAND dit probleem verder? Er zijn toch wel meer mensen met een MCE systeem met een nVidia grafische kaart?!1

Wat extra gegevens:
MCE 2005 met alle updates
De nieuwste nVidia forceware drivers: 93.71

[ Voor 27% gewijzigd door pinockio op 03-05-2007 12:50 . Reden: Geen reactie.... ]

• pinockio
OK, ik heb het al geaccepteerd.... geen hotkeys in MCE met een nVidiakaart. Hopelijk gaat ATI ook weer eens zuinige en snelle kaarten maken, dan wordt de volgende een ATI.