Toon posts:

[Vista] Easy button werkt niet helemaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruikte altijd EasyButton (ezbutton) in XP om mijn geluid harder en zachter te doen ect. Dus nadat ik Vista had geinstalleerd heb ik ook de zelfde Easy Button (1.04) erop gezet met mijn drivers cd.

Alle functies werken nog: volgend liedje, vorige, stop, britness van me scherm hoger ect. Behalve de functie die het geluid harder en zachter zet en mute. Ik zie wel in beeld een geluidsbalk harder en zachter gaan maar met het geluid gebeurt niks.

Weet iemand hier een oplossing voor? ;(

Zou heel fijn zijn want ik gebruik een laptop en dan is het lastig elke keer geluid via programma zachter te zette terwijl ik knoppen op mijn laptop heb zitten die dat kunnen regelen via Easybutton.

btw: Ik kan geen nieuwe versie of zelfs een oude versie vinden op het internet ik heb heel lang gezocht kan zelfs site van dat bedijf (Dritek System) niet vinden :?

EDIT: in XP verandere Easy Button Volume Control waar de muis op staat in het onderstaande plaatje

Maar zoals alt-92 hieronder al zegt gebruikt Vista waarschijnlijk die Volume Control niet meer, als ik er op klikt dan opent hij hem niet eens :S

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 16:39 . Reden: dode link ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het Windows Audio Subsysteem is flink ondersteboven gezet.
Het was je vast al opgevallen dat tegenwoordig systeemgeluiden apart ingesteld kunnen worden van andere geluidsbronnen?

Helaas zorgt dat er wel voor dat drivers en applicaties die volumeinstellingen moeten wijzigen dat nu via de nieuwe manier moeten doen.

Een tool die specifiek voor XP is gemaakt kan daar dus ook niks meer mee ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device