DNET client vanaf een usb stick

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:34

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een volgend probleempje.
Ik heb toestemming om gedurende mijn dienst op mijn werk een koe te draaien, echter zonder wijziging van de huidige programmatuur.
Jullie weten (natuurlijk) hoe lastig McAfee is, dus ik kan hem gewoon niet draaien.

Nu heb ik (ooit) eens gelezen dat je een besturingssysteem op je usb stick kunt zetten en vervolgens een koe kunt draaien.
Heeft iemand hier iets concreets voor?

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellsystem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-08 23:14
Een koe? :P wat bedoel je er mee :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht dat dat U3 heette ofzo maar hoe dat verder werkt weet ik ook niet

:w wessie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:36

TGEN

Hmmmx_

Wessie schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:35:
Hoi,

Ik heb een volgend probleempje.
Ik heb toestemming om gedurende mijn dienst op mijn werk een koe te draaien, echter zonder wijziging van de huidige programmatuur.
Jullie weten (natuurlijk) hoe lastig McAfee is, dus ik kan hem gewoon niet draaien.

Nu heb ik (ooit) eens gelezen dat je een besturingssysteem op je usb stick kunt zetten en vervolgens een koe kunt draaien.
Heeft iemand hier iets concreets voor?
Zolang je computer van USB kan booten, kan je gewoon een OS naar keuze (bijvoorbeeld DragonFlyBSD ;)) op een USB stick installeren, en vervolgens op je werk van die USB stick booten. Als je meer van Lunox houdt, is de volgende link misschien interessant: linuxforums.org.

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naar mijn weten kan je onder mcafee gewoon de koe starten en draaien, pas als je een local scan doet zal Mcafee dnetc.exe zien als unwanted program

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Wessie schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:35:
..
Heb je het al wel geprobeerd dan? Hier ook McAfee en die gaf geen melding bij de laatste twee versies (498/499). Ook niet toen ik een "on-demand" scan deed van de temporary dnet folder (zowel op HD als USB-stick.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:57:
[...]

Heb je het al wel geprobeerd dan? Hier ook McAfee en die gaf geen melding bij de laatste twee versies (498/499). Ook niet toen ik een "on-demand" scan deed van de temporary dnet folder (zowel op HD als USB-stick.
heb je zeker unwanted program niet aan staan want dan geeft ti echt wel een melding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:34

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Topicstarter
Ik krijg de melding al als ik dnetc.exe start, dusja het houd direct al op :(
Helaas ben ik niet echt handig met linux ...

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hmm, je kunt misschien in VMWare (of iets vergelijkbaars) een Windows/Linux/Unix-installatie doen en daarin de koe draaien. Wel wat werk om op te zetten.
Pagina: 1