3 analoge telefoons op één VOIP aansluiting Speedtouch 706?

Pagina: 1
Acties:

• pwhooftman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 18:01
Noob vraag: ik wil overstappen op Speedlinq bellen. Op dit moment heb ik drie lijnen naar drie analoge telefoons aan de analoge uitgang van m'n ADSL splitter hangen. Alle telefoons in huis gaan dus tegelijk over, en je kunt maar met één telefoon tegelijk bellen. Gewoon ouderwets dus.

Kan ik straks ook de Voip (Phone) uitgang van de speedtouch 706 in drieën splitsen, naar de drie analoge telefoons?

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:56
ja

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Lekker kort antwoord :)

Als je het thuis op de oude manier wilt houden lukt het ja, maar als je bedoeld met 'in 3'en splitsen' dat je apart kunt bellen op de telefoons dan niet.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

je kan er max 2 telefoon nummers op aansluiten en zo veel telefoons achterhangen wat je maar wil.
je moet ze dan wel ff door lussen.
maar mee telefoons betekent wel slechtere lijn dus ik zou er niet al te veel aansluiten ;)

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:47:
je kan er max 2 telefoon nummers op aansluiten en zo veel telefoons achterhangen wat je maar wil.
je moet ze dan wel ff door lussen.
maar mee telefoons betekent wel slechtere lijn dus ik zou er niet al te veel aansluiten ;)
Zoveel als je wilt lijkt me niet verstandig. Een modem geeft een lagere spanning af als de telefoons moeten gaan 'rinkelen' vergeleken met een KPN lijn. Als je er dus meer aansluit kan het gebeuren dat de telefoons niet meer gaan rinkelen als je gebeld wordt. Dus kijk uit.