Druk druk druk
Ik ben ontzettende druk, daarom heb ik helaas niet zoveel tijd om mijn VGA kaart te confogureren.
Gelukkig zijn de huidige Nvidia drivers wat gebruikers vriendelijk dan die oude rommel die ze leverden.
De comfiguratie
Ik gebruik een S3 vga kaart.
Gelukkig zaten hier geen oude drivers bij.
Ik de site kon ik niets configurenen.
Wat moet er geconfigureerd worden
De vga kaart
hoe?
Door middel van wat drivers
Wees duidelijk!
Ow sorry, mijn S3 VGA kaart is helemaal naar zijn grootje en dit moet verholpen worden door drivers of soldeer werk
heb je foto's
Wat heb je er aan?
Wat vind je eigenlijk van het apparaat
Leuk dat ik het vraag maar ik krijg maar geen kwaliteit voor mijn geld. Ooit kocht ik voor de gein een USB docking commander station maar het werkte op 110Volt. toen ik hem perongeluk aansloot op ons netspanning ,en toen ging het stuk
wat zegt dit over s3?
Het is vermoedelijk een miskoop
ogh jee
nou
wil je nog iets zeggen?
Ja koop nooit s3, want pci vga kaarten zijn dood
Ik ben ontzettende druk, daarom heb ik helaas niet zoveel tijd om mijn VGA kaart te confogureren.
Gelukkig zijn de huidige Nvidia drivers wat gebruikers vriendelijk dan die oude rommel die ze leverden.
De comfiguratie
Ik gebruik een S3 vga kaart.
Gelukkig zaten hier geen oude drivers bij.
Ik de site kon ik niets configurenen.
Wat moet er geconfigureerd worden
De vga kaart
hoe?
Door middel van wat drivers
Wees duidelijk!
Ow sorry, mijn S3 VGA kaart is helemaal naar zijn grootje en dit moet verholpen worden door drivers of soldeer werk
heb je foto's
Wat heb je er aan?
Wat vind je eigenlijk van het apparaat
Leuk dat ik het vraag maar ik krijg maar geen kwaliteit voor mijn geld. Ooit kocht ik voor de gein een USB docking commander station maar het werkte op 110Volt. toen ik hem perongeluk aansloot op ons netspanning ,en toen ging het stuk
wat zegt dit over s3?
Het is vermoedelijk een miskoop
ogh jee
nou
wil je nog iets zeggen?
Ja koop nooit s3, want pci vga kaarten zijn dood