Toon posts:

Dock veranderen in Mac OSX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
allereerst: dit is een mierenneukerig dingetje wat ik wil,,, dus irriteer je er niet aan ;) .
ik ben echt super-super tevreden met mijn mac, en kan absoluut niet meer zonder. nu ben ik de laatste tijd bezig met een zo'n strak mogelijke uiterlijk, ik heb onderhand mijn dock doorzichtig, menu balk doorzichtig maar ik had ooit een programma waar je ook het dock mee kon veranderen! bijvoorbeeld het driehoekje onder een programma veranderen van kleur. ik kom er alleen niet meer op hoe dat programma heet!
wie weet dus hoe het programma heet wat ik bedoel, en waarmee je het dock kan aanpassen? :*)

Verwijderd

Cleardock misschien?

Verwijderd

Topicstarter
nee helaas,,, die heb ik al dus maar die maakt alleen het dock doorzichtig. en ik wil dus de driehoekjes eronder een andere kleur geven! iig bedankt! :)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Met mijn Cleardock kan ik toch echt de driehoeken van kleur veranderen :)

"Running Applications Triangles Colour"

Verwijderd

Topicstarter
SmartDoDo schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:59:
Met mijn Cleardock kan ik toch echt de driehoeken van kleur veranderen :)

"Running Applications Triangles Colour"
maarr,,,, waar vind ik die optie dan? :o

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

In de systeemvoorkeuren open je de Application Enhancer, daar kies je vervolgens voor Cleardock. Onder het tabblad settings zie ik enigszins onderin staan "Running Applications Triangles Colour" met een kleurblok links ervan. Daar kun je de kleur van de driehoek kiezen :)

Geen idee of het per versie uitmaakt, ik heb hier 1.4.1

Afbeeldingslocatie: http://www.smartdodo.com/GOT/cleardock.png

[ Voor 8% gewijzigd door SmartDoDo op 27-04-2007 13:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
super! inderdaad, daar heb ik het oooit ook gedaan. maar was het helemaal vergeten! nouja,,, nu vergeet ik het nooit meer. hartstikke bedankt voor de hulp :)
Pagina: 1