Ervaringen met Data4

Pagina: 1
Acties:
  • 2.887 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217333

Topicstarter
Hoi,

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met werken voor Data4 (www.data4.nl). Ik werd namelijk laatst door het bedrijf benaderd om te solliciteren.

Wie weet hier meer over?

:+ Gringo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
In het grijze verleden eens bij gesolliciteerd. Vent waar ik gesprek mee had (lange lul van meer dan 2 meter) dacht dat een reïntegratietraject hetzelfde was als een reclasseringstraject. Die begon me dus uit te vragen wat ik zoal op mijn kerfstok had. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204123

Hyp Hyper schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:55:
In het grijze verleden eens bij gesolliciteerd. Vent waar ik gesprek mee had (lange lul van meer dan 2 meter) dacht dat een reïntegratietraject hetzelfde was als een reclasseringstraject. Die begon me dus uit te vragen wat ik zoal op mijn kerfstok had. :P
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-06 08:38

Kalkie

NLMP

Data4 is een redelijk kleine club waarbij je als medewerker nog serieus wordt genomen. Geen poeha en grote verhalen op de website, maar gewoon normaal. Directeuren zijn ook relaxte gasten.
Als je nu projectmanager wil worden dan moet je ergens anders gaan werken, maar bij hun kun je als systeembeheerder of helpdesker prima aan de slag. Je krijgt zelfs een Porsche van de zaak! (weliswaar maar voor één week, maar toch leuk om eens in te rijden :)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269521

Ken het bedrijf. Heb een paar collega's bij ons werken (gedetacheerd). Schijnt een erg leuk bedrijf te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-06 12:08
Kwam laatst ergens een fotootje tegen dat iemand die Porsche van Data4 in puin had gereden, maar kan 'm zo snel niet meer terugvinden :(

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/65969e63_porsche_schade.jpg :+

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-06 11:22
Iemand nog meer ervaringen met Data4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-06 16:42
Ben ook benieuwd of mensen ervaring hebben met data4
ga er namelijk maandag op gesprek.

groetz
amd

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacOSXP
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05-2022
Ik werk er en ben daar zeer tevreden over.
Relatief kleine club, korte lijnen met management, leuke klanten, leuke collega's.
Willen luisteren naar verbetervoorstellen om er dan daadwerkelijk wat mee te doen. (mits het natuurlijk geen tonnen investeringen behapt waar ze minder voor terugkrijgen ;-))
Ben nu iets meer dan twee jaar in dienst en ben zeer blij dat ik de overstap gemaakt heb vanuit een groot internationaal bedrijf met 120.000 medewerkers wereldwijd. (dat tegenwoordig ... an HP Company is)

Binnenkort komt er *knip spammerig*

Voor de rest kun je kijken op *knip spam*

[ Voor 8% gewijzigd door Rukapul op 28-01-2009 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Leuk.. zo'n 'webrepresentative' die zich speciaal voor dit topic registreert...

Gefundeerde en ongefundeerde aantijgingen horen in een topic report thuis, niet in een topic zelf.

[ Voor 41% gewijzigd door Rukapul op 28-01-2009 14:44 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367142

Het mag dan wel een kleine club zijn, maar goed met personeel omgaan dat kunnen ze niet.
ze vertellen mensen drie weken voordat hun contract verloopt dat hun contract niet wordt verlengd en dan hebben ze al 2x een jaar contact gehad.
Dit is toch niet heel netjes.
Als je je Microsoft papiertjes behaald hebt dan moet je niet zeuren over een passende klus want die hebben ze niet.
Ik kan nog wel een aantal andere dingen opnoemen maar laat ik er dit over zeggen, als je als medewerker geld binnen haalt dan ben je goed voor ze, maar ojee als je op de bank komt of kritiek hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 367142 op 22-07-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:28

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

edit:

Laat maar MUA heeft zich speciaal voor dit topic aangemeld dus zal niet meer reageren.

[ Voor 93% gewijzigd door Meulugar op 24-09-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Iemand nog recente ervaringen met Data4?

Was op zoek naar iemand die er iets zinnigs over kan zeggen, de kritiek van MUA leek me wat overtrokken. Er zijn talloze redenen om iemands contract niet te verlengen, die verhalen hoor je meestal toch maar van één kant. Die 'passende klussen' zijn een bekend probleem, daar heb ik zelf ook genoeg ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexmaster
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-04 21:56
In het verleden bij dit bedrijf gewerkt.
Redelijk jong bedrijf. Helaas waren er op dat moment niet veel opdrachten aanwezig.
Het is leuk voor systeembeheer en helpdesk opdrachten. Als je wilt gaan packagen kan je daar ook terecht.
Verhoging van lonen geschiet voornamelijk via certificaten te halen (MCDST/MCSA etc)

Korte lijnen met managers (kwam geregeld op bezoek bij 1 van mijn opdrachten)
Leuke directie die je ook wel eens persoonlijk spreekt
Relatief klein bedrijf destijds ongveer 60-80 man in dienst (als ik me niet vergis).

Helaas konden ze niks bieden op de weg die ik toen ben ingeslagen. Houd dus rekening dat ze voornamelijk focussen op Microsoft gerelateerde zaken.
Pagina: 1