Een gozer heb bij mij op mijn core wat ArCtic gesmeerd (zegt ie). De kleur was wit, maar hij lijkt me dat ArCtic silver nogal zilver van kleur zou moeten zijn. Ik voel me nogal geflest hiero. Dus mijn vraag is: Wat voor kleur heeft ArCtic silver?
Verwijderd
Ik zag je post hitman in een andere tread. Ik had naar erm Sauron arctic opgestuurd maar hij zei dat ie het niet gehad had. Toen zag ik dat jij van hem wel arctic had gehad.
Maar hier komt de aap uit de mouw:

D8 dat toffe gozer was. Maar mensen zo naaien sucked imo.
Maar hier komt de aap uit de mouw:

D8 dat toffe gozer was. Maar mensen zo naaien sucked imo.
Hij verkoopt mij geheugen voor 200 piek terwijl ik er 1 dag later achterkom dat het voor 150 in de winkel ligt is dat geen naaistreek 
Hitman ik kom morgen wel ff langs dan praten wij het wel ff uit
Hitman ik kom morgen wel ff langs dan praten wij het wel ff uit
Hij heb het daar zeker over geheugen
Heb hem toen geheugen verkocht met winst 
Ow hij was me voor
Ow hij was me voor
Dit was mijn actie om wat geld terug te krijgen 
Wij praten het morgen wel ff uit, ok ?
[edit]
Dat ik je geflest heb met die koelprut(ik wil 50 piek van geheugen dan ook weeer en dan vergeten wij de zaak)
Wij praten het morgen wel ff uit, ok ?
[edit]
Dat ik je geflest heb met die koelprut(ik wil 50 piek van geheugen dan ook weeer en dan vergeten wij de zaak)
Verwijderd
Duh dat is met alles. Ik hoop hardeschijf in winkel en volgende dag is het 80 piek goedkoper. Tjah pech hebben. Maar wat jij doet is oplichting. Iemand iets verkopen onder de naam van iets wat het niet is.Op dinsdag 06 februari 2001 21:47 schreef SaURoN het volgende:
Hij verkoopt mij geheugen voor 200 piek terwijl ik er 1 dag later achterkom dat het voor 150 in de winkel ligt is dat geen naaistreek
Ik bemoei me er nu niet meer mee. Heb alleen ff mijn mening geuit. Owja en je staat in me ignore btw.
Verwijderd
wat lullig!!!
sorry, maar iets verkopen onder een andere naam is toch wel erg.
[edit]
was iets te grof
sorry, maar iets verkopen onder een andere naam is toch wel erg.
[edit]
was iets te grof
De vorige dag was het ook voor 150 piek kwam ik later achter ik ben dus ook voor 50 piek geflest toen
Zoiets heet handelen (moet jij maar pricewatch in de gaten houden)
Sja, dan had je ff beter moeten kijken voordat je het kocht
Iets verkopen voor wat het niet is is gewoon lullig.
Ik wil me er niet mee bemoeien hoor maar ik vind dit nogal puberaal gedrag.
En het is idd handelen. Dat jij je genaaid voelt is jouw probleem maar jij BELAZERT gewoon heel de boel.
En het is idd handelen. Dat jij je genaaid voelt is jouw probleem maar jij BELAZERT gewoon heel de boel.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
wat een naaistreek
gewoon handelen is dat wat hittman doet
maar als ie een vriend van je is doe je dat natuurlijk ook niet
gewoon handelen is dat wat hittman doet
maar als ie een vriend van je is doe je dat natuurlijk ook niet
Audi A8 W12 6.0
het ziet er wit silverig uit
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Pagina: 1