Voor een redelijk groot project heb ik een aantal Word templates gemaakt die content leveranciers gaan vullen. Ik heb deze opnieuw in InDesign (CS1... Don't ask) ingeladen en ben begonnen met opmaken. Nu kom ik er achter dat een van de leveranciers wat met de stylen heeft lopen rommelen, zo zit er een extra tab in de Body style en staat die stijl aangeduid als Body+. Niet superstorend maar ik wil graag, ook voor de toekomst, alle stijlen in een lijn hebben.
Nu is handmatig het terugzetten van die stijlen geen optie, ik ben ook al tever gevorderd met aanpassen om overnieuw te beginnen (Word files goed zetten en dan opnieuw importeren). Mijn vraag is nu, kan ik op de een of andere manier de aangepaste stijlen selecteren en in een keer aanpassen, dus de plusjes weghalen? Met Google vind ik alleen hele dure cursussen InDesign
Nu is handmatig het terugzetten van die stijlen geen optie, ik ben ook al tever gevorderd met aanpassen om overnieuw te beginnen (Word files goed zetten en dan opnieuw importeren). Mijn vraag is nu, kan ik op de een of andere manier de aangepaste stijlen selecteren en in een keer aanpassen, dus de plusjes weghalen? Met Google vind ik alleen hele dure cursussen InDesign