Hallo,
Ik ben zelf een agenda aan het schrijven, dut lukt me aardig moet ik zeggen
Nu heb ik een pagina waarin de data per maand worden weergegeven, dit werkt ook prima. Nu wil ik dat de gebruiker ook een pagina kan openen waarmee hij data per week kan bekijken. Ik weet zelf niet echt hoe ik dit aan kan pakken...
Kan iemand mij hiermee helpen?
Ik heb dit nu al:
Hiermee krijg ik de volgende output:
Een zestal enkelcellige tablerows onder elkaar, waarvan de bovenste leeg is, en de onderste 5 genummerd zijn van 1 tot 5.
Met andere woorden, hoe kom ik erachter welke data in elk weeknummer voorkomen?
Ik ben zelf een agenda aan het schrijven, dut lukt me aardig moet ik zeggen
Nu heb ik een pagina waarin de data per maand worden weergegeven, dit werkt ook prima. Nu wil ik dat de gebruiker ook een pagina kan openen waarmee hij data per week kan bekijken. Ik weet zelf niet echt hoe ik dit aan kan pakken...
Kan iemand mij hiermee helpen?
Ik heb dit nu al:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <?php $now = getdate(time()); $time = mktime(0,0,0, $_GET['maand'], 1, $_GET['jaar']); $date = getdate($time); $dayTotal = cal_days_in_month(0, $date['mon'], $date['year']); print '<table border="1" style="border-collapse:collapse;" align="center">'; for ($i = 0; $i < 6; $i++) { print '<tr >'; $dayNum = $j + $i - $date['wday']; //Print a cell with the day number in it. If it is today, highlight it. print '<td border="1" align="left" valign="top" width="100" height="100"'; if ($dayNum > 0 && $dayNum <= $dayTotal) { if ($dayNum == $now['mday'] && $_GET['maand'] == $now['mon'] && $_GET['jaar'] == $now['year']) { print ' bgcolor="lightblue">'; } else { print ' >'; } print '<h3>'.$dayNum.'</h3>'; } print '</td>'; print '</tr>'; if ($dayNum >= $dayTotal && $i != 6) break; } print '</table>'; ?> |
Hiermee krijg ik de volgende output:
Een zestal enkelcellige tablerows onder elkaar, waarvan de bovenste leeg is, en de onderste 5 genummerd zijn van 1 tot 5.
Met andere woorden, hoe kom ik erachter welke data in elk weeknummer voorkomen?
Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003