Logitech z-2300 Rechterbox doet Niets!

Pagina: 1
Acties:
  • 398 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02-2025
Ik heb al heel wat afgezocht op het forum en internet, maar nog geen oplossing gevonden.
Ik heb sinds dinsdag de logitech z-2300 2.1 set.
Deze werkte perfect tot deze avond, de rechterbox doet niets meer.
Als ik de kabeltjes van de rechter en linkerbox andersom aansluit doet links niets.
Heb alle kabeltjes al gecontroleerd, goed aangesloten. Heb ook al nieuwe drivers geinstalleerd.
Mijn geluidskaart is onboard - Realtek Ac'97.
In geluidsopties --> geavanceerd staan mijn boxen ook goed ingesteld. Ook in de driver.

Hoe los ik dit toch op?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:48

GaMeOvEr

Is een hork.

Door je set te RMA'en naar Logitech.

Schijnbaar is een van de kanalen van je versterker naar de kl*te, aangezien het niet in het speakertje zit. Als alle basic dingen, zoals plugje er goed in, balans in de windows mixer of afspeelappje ook allemaal goed zijn, blijft er weinig anders over.

Ja, je geluidskaart kan ook nog stuk zijn, maar dat lijkt me stug. (Kun je testen door de balans helemaal naar één kant te zetten en dan swap left/right te doen.)

Aannames zijn fataal.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11

voodooless

Sound is no voodoo!

Druk gewoon eens je koptelefoon in je PC i.p.v je speakerset, is veel makkelijker dan met schuifjes zitten regelen en je bent niet afhankelijk van software vreemdheden ;)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
ik heb een update voor die geluidskaart, en dan krijg je 1 of ander prutserig programma'tje waar je onderanderen mee kan testen of je speakers het wel doen, daar zou je ook eens naar kunnen zoeken?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

voodooless schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:41:
Druk gewoon eens je koptelefoon in je PC i.p.v je speakerset, is veel makkelijker dan met schuifjes zitten regelen en je bent niet afhankelijk van software vreemdheden ;)
Uh. Owja. :P

Aannames zijn fataal.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-02 20:57
En als je de rechterspeaker op de linkerspeakeruitgang aan te sluiten? Dus draai de stekkers van beide speakers eens om, dan weet je het gauw genoeg lijkt me.
Mocht hij het dna niet doen, dan weet je genoeg.

PSN: djmurcielago

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11

voodooless

Sound is no voodoo!

Murcielago schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:21:
En als je de rechterspeaker op de linkerspeakeruitgang aan te sluiten? Dus draai de stekkers van beide speakers eens om, dan weet je het gauw genoeg lijkt me.
Trigalti schreef op donderdag 26 april 2007 @ 23:36:
Als ik de kabeltjes van de rechter en linkerbox andersom aansluit doet links niets.
:O :Y :P

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Hrugnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
Murcielago schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:21:
dan kan het alsnog een software-matig probleem zijn, of iets met de input(kabel) ik heb soms wellis met mp3spelers dat de uitgang zo moe wordt dat je met wrikken niet eens meer een klein signaal uit mn linker of rechter oor komt. zijn er andere ingangen op je speakersetje? miss die is proberen dan

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02-2025
In ieder geval alvast bedankt voor all reacties..
Ik heb gister nog een aantal dingen geprobeerd.
Koptelefoontje (links deed het, rechts niet)..
Pc gereboot (voor 20e keer)..
Toen deden beide boxen het weer... nu nog steeds..
Nu maar hopen dat het niet meer terugkomt!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Dan is dus in ieder geval je speakersetje niet stuk als je het ook met je koptelefoontje hebt. :)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1