Vaag tik geluid.

Pagina: 1
Acties:

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik heb sinds kort mijn pc geformateerd en alles verliep soepel maar met mijn geluid gaat het niet goed.
Als er muziek/geluid afspeelt dan hoor ik er een tik doorheen om de seconde.
Ik heb dit vroeger wel is gehad maar toen ging het zomaar over maar nu kom ik er niet vanaf enig idee wat het kan zijn? 8)7

Verwijderd

toevallig speakers op een frontpanel oid aangesloten? wanneer zo'n kabel langs bijvoorbeeld een hdd loopt ofzo gaat dat storen

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
nee ik heb een headset dus dat kan niet het geval zijn.

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:02

DJ Vincento

1422055

Chubz schreef op donderdag 26 april 2007 @ 23:35:
nee ik heb een headset dus dat kan niet het geval zijn.
HeHe, ga moeilijk doen over het vershil tussen een speakerset en een koptelefoon. Als je die tik via je koptelefoon hoort, zal je die ook wel horen via je speakers. En dan is het idee raceeend123 helemaal niet zo gek. Ik zou daar wel ff naar kijken.

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Chubz schreef op donderdag 26 april 2007 @ 23:33:
Ik heb sinds kort mijn pc geformateerd en alles verliep soepel maar met mijn geluid gaat het niet goed.
Als er muziek/geluid afspeelt dan hoor ik er een tik doorheen om de seconde.
Ik heb dit vroeger wel is gehad maar toen ging het zomaar over maar nu kom ik er niet vanaf enig idee wat het kan zijn? 8)7
Nou kom ik vrij weinig bij jou thuis. Maar zal volgende keer eens aandachtig luisteren. Nu kunnen we hier een 100 tal mogelijke oorzaken opnoemen, maar ik denk dat je er zelf verstandig aan doet het probleem zelf te onderzoeken en mogelijke oorzaken uit te sluiten want met deze post kunnen we absoluut niks.

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 11:38

kakashi

respect my authoritah

heb je niet de verkeerde drivers geinstaleerd?

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-02 16:25
Zorg dat bij volumeregeling dingen als cd speler uitgevinkt staan. Deze kunnen soms ook voor storingen zorgen is mijn ervaring. (ook dingen als line in enzo uitzetten.)
Beste is om alles wat je niet nodig hebt uit te zetten. :)
Pagina: 1