Toon posts:

Nieuwe Printer welke!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ongeveer Fl.1000

Verwijderd

Canon of epson hebben hele leuke printers, en voor dat geld kun je een hele goede laserjet kopen. Ik zou zo niet weten welke precies:)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
1000,- is dus: Een erg goede deskjet of een instap model laser.
Waarvoor wil je de printer gaan gebruiken?

Verwijderd

Laser: Brother HL 1250 (850 o.i.d.)
Inkt: Weet ik niet, ik heb zelf een budget Xerox M750 met zeer goede kwaliteit in snelheid en afdruk (329 piek) Voor de duurdere printers zou ik naar HP kijken.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 14:11

Opa

Nu Multifocaal!

Let op de gebruikskosten:
Gescheiden inkttanks schelen kosten, even als losse printkoppen. Kunnen wel makkelijker verstopt raken.

Voor 1000 piek kan je een heel mooie A3 inkjet printer kopen, zoveel is zeker.

Een goede plek om eens rond te neuzen is Usenet. Tussen de alt.comp.periphs.* nieuwsgroepen zit minstens 1 printer nieuwsgroep, en daar spuien gebruikers elk akkefietje dat hen dwars zit over hun printer.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Wil je veel afdrukken en interesseert kleur je geen zak, dan zou ik voor een laserprinter gaan (er werd al een brother genoemd)
Wil je kleurenafdrukken maken, dan kan je met 300 gulden al klaar zijn voor de printer... mja... dan heb je nog geen fotokwaliteit. Wil je fotokwaliteit, dan kan je voor 500 gulden al een hp930 kopen. Wil je ook nog meer geheugen, dubbelzijdig printen en 17 ppm in zwart, dan zou ik voor de duurste HP gaan in de 900-serie...

Uiteraard zijn er nog veel meer dingen mogelijk.... maar dit zijn dingen waar ik op heb gelet... ik print enorm veel zwartwit... kep dus een laser. Daarnaast wil ik ooko foto's kunnen afdrukken... daarvoor heb ik de goedkoopste HP met fotoretIII gekocht... de 930 dus.... leuke combinatie die 2 printertjes...
Pagina: 1