Toon posts:

Opeens letters onleesbaar op hogere resoluties

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Vandaag bij het openen van de klep van mijn laptop, zag mijn scherm er wazig uit (strepen + rare kleuren).

Ik heb daarna het laptop scherm losgemaakt en alles netjes weer aangesloten. Het beeld was daarna weer goed.

Kom ik thuis, zijn opeens mijn letters onleesbaar geworden, met een resolutie van 800x600 ziet alles er wel goed uit, hoger dus niet.

Heb mijn videokaart drivers overnieuw geinstalleerd, + cleartype aangezet.

Met cleartype ziet het er iets beter uit, maar het is nog steeds onleesbaar op 1280x1024.

Ik krijg het maar niet opgelost, iemand een tip?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Nieuwe videokaartdrivers installeren?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan, het verschijnsel treed op zonder en met de drivers geinstalleerd.

Verwijderd

Maak even een printscreen en bekijk hem even op een ander scherm, weet je in ieder geval of het aan je scherm/kabel van je laptop ligt of aan de vidoekaart (of instellingen daarvan)

• awenger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-01 06:48
is 1280 x 1024 wel je native resolutie? Bij widescreen laptops is dit vaak 1280 x 800.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Merk/type van de laptop + informatie over videokaart kan helpen :)

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Met zulke informatie kunnen we natuurlijk weinig... Zet in ieder geval in je topicstart om welke hardware het gaat :z

Aan dit soort glazenbol werk kunnen we niet meewerken en daarom gaat je topic dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.