Toon posts:

Zeeeeer vreemd writerprobleem! HELP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vreemd writerprobleem. Onder het writen met Nero 5.0.3.8 / CDRWin 3.8 kreeg ik een gek probleem. Vaak hing mijn bak zich op of kreeg ik een bsod enz enz.... of gewoon een write error.
Goed, ik kreeg het niet opgelost dus ff mijn HDD geformatteerd. Nu heb ik dezelfde software geinstalleerd en wat gaan testen.
Met CDRWin gaat iedere cd goed (net ff een stuk of 10 geschreven) maar met Nero gaat vanalles mis. Ik krijg een write error onder het writen (bij de tweede cd...eerst ging raar genoeg goed)... leg ik nu die cd naast de andere verneukte cd's van voor de format (verneukt met Nero of CDRWIN) dan zie ik dat alle cd's op dezelfde punten mis gaan. Ohja het zijn allemaal verschillende bron cd's.
Nu was ik net met Nero van wat WAV's MP3's aan het maken en ook daarbij kreeg ik ook weer een crash.....
Al dit heeft eerder prima gewerkt...

Wat is er hier mis? Hardware probleem? Software? Kweethetniet meer!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 00:28
mischein ff handig als je je specs ff meestuurd, |:(, dan kunnen we er vast meer mee dan nu :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Ik achtte de specs niet erg belangrijk maar als je ze wilt hebben:

MSI K7T Pro2a, Athlon 900, 256MB
Tekram DC 395U SCSI kaart
Plextor Plexwriter 12x/10x/32x SCSI

bronnen:
IBM HDD's (2 verschillende op 2 verschillende kanalen)
Plextor Ultraplex 40x

Tja en dan de software:
Nero 5.0.3.8
CDRWin 3.8D
WinME NL 4.90.3000

Verwijderd

Misschien ligt het wel aan nero. Die heb ik laatst geupdate naar versie 5.0.3.8 en ik heb ook allerlei probs ineens, terwijl ik met WinonCD, DiscJuggler en CDRWin geen problemen heb. En met de vorige versies van nero gaat het wel goed. :)

Verwijderd

nero 5.0.3.8 zuigt....

brand zelf met 5.0.2.4, hier gaat alles goed mee, met 5.0.3.8 heb ik allemaal vage errors of vastlopers...

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 03:58

En1

Op woensdag 07 februari 2001 12:37 schreef DaFoX het volgende:
nero 5.0.3.8 zuigt....

brand zelf met 5.0.2.4, hier gaat alles goed mee, met 5.0.3.8 heb ik allemaal vage errors of vastlopers...
ik heb daar nog geen probleem mee gehad..
werkt perfect

Maximum effort - Deadpool

Verwijderd

Topicstarter
Tja bij mij werkte die versie van Nero eerder perfect net zoals op de computer van mijn pa en op mijn 2e comp (P1-210 met Win98SE)...... wel vreemd :'(
Pagina: 1