Toon posts:

Game pc €1000

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb op azerty een pc in elkaar gezet:

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a187/Bad-Bunny/pctje.jpg

Het is een beetje het systeem wat iedereen hier op GoT in elkaar zet maar ik vroeg me af of die zo klopt? mist er nog iets of is er nog wat om te veranderen?

edit: ik wil er dus vooral mee gamen en ik wil spellen als crysis en bf2 vlekkenloos willen spelen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 17:37 ]

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-01 11:14

Hu9o

Schokkend

14 dagen wachten op een vid kaart is wel lang hoor!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-01 16:14
Tja, leuk systeem hoor :) . Verder weinig over te zeggen omdat jij ook zo weinig informatie geeft.

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik weet niet super veel over pc hardware maar ik vroeg me gewoon af of dit wel een sterk systeem is wat nog een tijd meegaat

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Je wilt alleen een Samsung 52x cd speler? Als schijf zou ik de Samsung T166 320GB nemen van 75 euro.

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:18
lijkt me een prima Internet pc, niks mis mee.

Verwijderd

Topicstarter
veel geld voor een schijf :o
Helox-in-a-box schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:40:
lijkt me een prima Internet pc, niks mis mee.
internet pc? niet goed voor gamen?

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 17:41 ]

• Gianni Rombios
  • Niet online
Als je 250GB genoeg vindt is die Seagate ook wel ok en idd wat goedkoper. Even die cd speler omwisselen voor een dvd brander en het ziet er prima uit (hoewel zonder besturingssysteem).

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 00:03

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:40:

[...]

Hij bedoelt dat het de bedoeling is dat JIJ als TS aangeeft wat je met de pc van plan bent. Een pc om te gamen moet wel wat andere dingen bevatten dan een pc om alleen maar mee te internetten...

Verwijderd

[...]

Haha, jawel dit is goed om te gamen, ik zou nog even wachten tot de nieuwe ATI's aangezien die videokaart 14 dagen duurt :(, maar ja dat is een keuze.

Verwijderd

Topicstarter
ja staat in mijn post, "ik wil er dus vooral mee gamen en ik wil spellen als crysis en bf2 vlekkenloos willen spelen."

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-01 13:52

[...]

Nee, met een 8800GTS kan je amper spelletjes spelen.. |:(

TS, leuk systeempje hoor! Die gaat wel een paar jaar mee.
ja staat in mijn post, "ik wil er dus vooral mee gamen en ik wil spellen als crysis en bf2 vlekkenloos willen spelen."
Dat kan ik met mijn 7900GS van Asus ook prima hoor. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Kimberly op 26-04-2007 17:49 ]

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:47:
Crysis op medium-high dan lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:45:
[...]

Haha, jawel dit is goed om te gamen, ik zou nog even wachten tot de nieuwe ATI's aangezien die videokaart 14 dagen duurt :(, maar ja dat is een keuze.
ja ik kan nog wel eventjes wachten maar ligt er een beetje aan waarneer die ati's uitkomen en de prijs, ohja en nog een vraagje, scheelt het veel in performance als je 2 hdd's neemt met raid 0?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 17:53 ]

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 23:12
Je enige zwakke punt in je bijna perfecte samenstelling is je moederbord ;) een Asus P5B is relatief sloom als je hem vergelijkt met de 5 euro duurdere Gigabyte DS3 :)

Verder kan je mischien de extra 5 euro aan een Infinity uitgeven ipv de Ninja?

Specs

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ik weet niet of je nog iets hebt liggen maar anders kun je de Asus EN7300GT TOP voor 63 euro nemen en die over een paar weken weer verkopen. Ik zou zeker geen bestelling doen met een levertijd van 14 dagen.

Verwijderd

Topicstarter
Oke dus DS3 is dan een betere keuze en voor 5 euro meer wil ik ook wel een infinity kope :P
maar ik vind het wel zonde om nu een videokaart te kopen voor zo een korte tijd. 14 dagen kan ik nog wel wachten want ik heb het nu toch nog een weekje te druk om te computeren.

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:04
je kan toch ook gewoon een 8800GTS van een ander merk nemen? er zit toch nauwelijks verschil tussen de kaarten

[ Voor 38% gewijzigd door Tjona100 op 26-04-2007 18:02 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Verwijderd

Topicstarter
volgens een ander topic is de goedkoopste 8800GTS €272 dus ik weet niet of ze nog goedkoper kunnen

• Gianni Rombios
  • Niet online
Inderdaad, sneller dan de pricewatch kun je met kieskeurig.nl vinden waar iets op voorraad is http://www.kieskeurig.nl/...gts&pcode=0&gq=8800%20gts

Schijnbaar dus met name Club3D en een enkele XFX.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11-2025

psychoclown

Back in black

Als je de DS3 neemt zou ik voor de ninja gaan weet je zeker dat die past zonder dat je kleine mod moet uitvoeren.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:23
Prima pc hoor! Alleen geen OS. Neem aan dat je die dan al hebt? (Vista)

Zelf vind ik deze aanbieding (toevallig tegen gekomen op PCMweb.nl)

http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=2094

1 groot nadeel, tis 300 euro duurder, echter wel met een 8800GTX EN OS!

EX40 | Single Motor ER | MY26 | Ultra | Black Edition - Denim Blue | Privacy glass | Pixel LED |

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt ik heb nog geen OS . ik heb hier nog een windows home edition liggen met de key van mijn oude pc dus ik hoop dat die werkt. die ga ik een tijdje gebruiken en dan koop ik over een aantal weken wel vista maar dat maakt me niet zoveel uit. en die pc van pcmweb is wel goed maar beetje duur in verhouding. en dat scherm vind ik niet mooi :P

edit: en er zit geen gtx in maar ook een gts 320mb dus dan betaal ik 300 euro meer voor vista :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 18:45 ]

Verwijderd

Jerk184 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:35:
Prima pc hoor! Alleen geen OS. Neem aan dat je die dan al hebt? (Vista)

Zelf vind ik deze aanbieding (toevallig tegen gekomen op PCMweb.nl)

http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=2094

1 groot nadeel, tis 300 euro duurder, echter wel met een 8800GTS EN OS!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 18:44 ]

• Kaguya
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-03-2025
Als je niet wilt wachten kan je evt alternate proberen, je komt waarschijnlijk enkele Euro's duurder uit, maar ze hebben tenminste van 2 goedkope merken 8800GTS op voorraad[xfx en club 3d, allebei rond de 270]
Voor de rest ziet het er mooi uit, ik heb precies hetzelfde genomen op de mobo en cpu na:P
En heb je aan 250GB genoeg? Voor een paar €tjes meer heb je de 320GB versie 8)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik had wat hoger nog mijn post geédit: "ohja en nog een vraagje, scheelt het veel in performance als je 2 hdd's neemt met raid 0?"

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

zie je andere slotje Turkish in "Nieuw game systeem"

het posten van een plaatje met de specs is zeker not-done in CSL en daarom gaat dit topic ook dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.