Toon posts:

[XP] WMP54Gv4.exe (nic driver) eet geheugen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

al enige tijd gebruik ik een Linksys WMP54G draadloze netwerkkaart.
voor de kaart levert linksys software mee.
Maar als ik deze software enige tijd aan heb staan begint hij te als een gek geheugen te vreten!
Op een gegeven moment zat hij op bijna 200MB geheugen.
Ik vind dit een beetje absurd en kan eigenlijk nergens een antwoord hierop vinden,

weet iemand misschien of en hoe dit op te lossen is ?

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:34
Indien je Windows XP SP2 of Windows Vista gebruikt, de software van Linksys eraf gooien en alleen de driver voor de kaart installeren via apparaatbeheer ;)

Verwijderd

Zow dan! leuk geheugenlekje :)

komt wel vaker voor inderdaad de oplossing die ricardo hierboven geeft moet werken, kan niet anders :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welk OS gebruik je? Dat is vrij belangrijk om te weten, zie bijvoorbeeld de posts boven me.
Al eens gekeken of er een nieuwere versie van de driver/tool is? Of als je een oud OS gebruikt misschien juist een oudere versie?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:53:
Welk OS gebruik je? Dat is vrij belangrijk om te weten, zie bijvoorbeeld de posts boven me.
Al eens gekeken of er een nieuwere versie van de driver/tool is? Of als je een oud OS gebruikt misschien juist een oudere versie?
Jah ik heb Windows XP SP2. Ik zal het wat hierboven staat eens proberen. Beetje vreemd dat die software dit doet maar oke. Bedankt voor de antwoorden :*)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:42:
Hoi allemaal,

al enige tijd gebruik ik een Linksys WMP54G draadloze netwerkkaart.
voor de kaart levert linksys software mee.
Maar als ik deze software enige tijd aan heb staan begint hij te als een gek geheugen te vreten!
Op een gegeven moment zat hij op bijna 200MB geheugen.
Ik vind dit een beetje absurd en kan eigenlijk nergens een antwoord hierop vinden,

weet iemand misschien of en hoe dit op te lossen is ?
Ik heb het probleem al opgelost. Ik heb de tool die op de cd staat van Linksys ge-uninstalled en gewoon gereboot. Windows XP vond de kaart gewoon en die regelt nu het netwerk, de applicatie van Linksys die bij de netwerkkaart word geleverd voegen eigenlijk niets toe aan de bestaande tool in Windows XP zelf. Het is dus eigenlijk nutteloos deze te installeren aangezien hij niets doet behalve geheugen vreten.
Pagina: 1