[HP Laserjet] Toner bestellen melding wijzigen.

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gex
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:49

gex

De gekste

Topicstarter
Hier op het werk krijgen we de melding toner low van de printers als er nog veel geprint kan worden bv 1200 pagina's, aangezien we hier een flinke voorraad toners hebben is het niet nodig om zo snel een melding te geven, vanwege de registratie van incidenten zouden we graag zien dat hij de melding pas geeft bij bv 100 pagina's.

Is het mogelijk om deze instellingen op de printer te wijzigen, en zo ja waar?

• gex

gex

De gekste

Topicstarter
Weet niemand of dit in te stellen is?

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18

kraats

Ik rol

Begin eerst maar met vermelden welk merk en type printers precies. En wat meldt de handleiding hierover?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:00

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Als je de service manual van je Laserjet hebt kun je het meestal opzoeken bij Admin Panel oid :)

...

• gex

gex

De gekste

Topicstarter
Het gaat om verschillende types HP Laserjet printers (oa 4050, 4600, 4700), de service manual heb ik hier niet liggen, heb ook al het nodige gegoogled maar niets kunnen vinden, vandaar mijn vraag hier.

Verwijderd

gex schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:52:
Het gaat om verschillende types HP Laserjet printers (oa 4050, 4600, 4700), de service manual heb ik hier niet liggen, heb ook al het nodige gegoogled maar niets kunnen vinden, vandaar mijn vraag hier.
Je kan de HP Laserjet printer webbased benaderen.
Door de IP adres van de printer in te voeren.

Dan is het wat makkelijker om het aan te passen.
Op mijn werk hebben we HP laserjet 4050 / 4100 / 4200.

De melding toner low wordt gegeven als er ongeveer 10% inkt aanwezig is in de toner catridge.
Deze melding kan je uitschakelen maar ik weet niet zeker of je ook kunt aangeven vanaf hoeveel pagina's.

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18

kraats

Ik rol

gex schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:52:
Gelukkig kun je manuals van HP ook downloaden op HP.com. Bijvoorbeeld hier. Hierin kun je wat beter zoeken dan het zo los op een forum te vragen. Volgens mij kun je trouwens niet de melding later laten verschijnen, omdat de machine gewoon niet anders kan detecteren. Je kunt wel instellen hoe 'ie met die melding om moet gaan. Maar dat vind je in de manual

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:00

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

kraats schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:10:
[...]
Gelukkig kun je manuals van HP ook downloaden op HP.com. Bijvoorbeeld hier. Hierin kun je wat beter zoeken dan het zo los op een forum te vragen. Volgens mij kun je trouwens niet de melding later laten verschijnen, omdat de machine gewoon niet anders kan detecteren. Je kunt wel instellen hoe 'ie met die melding om moet gaan. Maar dat vind je in de manual
De serice manuals staan daar volgens mij nooit tussen, maar hier is de service manual van de 4000/4050 (die heb ik zelf ook, daarom heb ik die zo bij de hand :P )

[ Voor 5% gewijzigd door Basti504 op 02-05-2007 16:50 ]

...

• gex

gex

De gekste

Topicstarter
Ik heb de manual doorgenomen, maar het lijkt er op dat je inderdaad het tijdstip van melding niet kunt wijzigen.

Bedankt voor de reacties.
Pagina: 1