Ik heb een gastenboek en nog een paar dingetjes gemaakt in php. Niets speciaals maar wel leuk om te gebruiken op je website. Nu heb ik een paar vrienden die dat ook wel wat lijkt maar niet zo veel kaas hebben gegeten van php. Ik even gekeken naar de mogelijkheden zodat zei dat ook kunnen gebruiken. Ik kan de bestanden local bij hun op de webserver zetten wat opzich prima werkt. Maar ik ben nog bezig met ontwikkelen er komen dingen bij er worden bugs gefixed enzo. Ik heb geen zin om iedere keer als ik wat verander of toevoeg dat bij al die mensen weer door te voeren. Als zei de fucntie require_once of include_once op hun pagina gebruiken dan kan ik de files op mijn eigen server laten staan en bij updates in een keer die files bijwerken en ik ben klaar in principe.
Dit heb ik al een beetje getest en het lijkt te werken. Alleen ik heb ook een inlog gedeelte wat met sessies werkt en die doet het niet als de php files vanaf een andere webhost geinclude worden.
Ik dacht dat include_once require_once de inhoud van de php file bij de huidige php file instopt en dat ie daarna pas geparsed wordt dus dat de sessies en dergelijke op de lokale webhost(de host die include) wordt gemaakt.
Is dit zo of doe ik wat anders fout of kan het gewoon niet wat ik wil?
Dit heb ik al een beetje getest en het lijkt te werken. Alleen ik heb ook een inlog gedeelte wat met sessies werkt en die doet het niet als de php files vanaf een andere webhost geinclude worden.
Ik dacht dat include_once require_once de inhoud van de php file bij de huidige php file instopt en dat ie daarna pas geparsed wordt dus dat de sessies en dergelijke op de lokale webhost(de host die include) wordt gemaakt.
Is dit zo of doe ik wat anders fout of kan het gewoon niet wat ik wil?