Scooter terreur in SG

Pagina: 1
Acties:

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heren Adjes,

De laatste tijd wordt SG overspoeld door knulletjes die graag met hun scootjertjes klungelen en daar allerhande advies voor in willen winnen in SG, dit is neem ik aan toch niet de bedoeling :?

Ik tel in de huidige thread-lijst al 7 topics over die meuk. :(

edit:
typo

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Eén heeft de stomme titel: 'niet over computers'. Da's het enige wat mij eraan irriteert.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
lijkt mij in hardware thuis te horen.. verder geen probs

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 06 februari 2001 23:51 schreef aatos het volgende:
lijkt mij in hardware thuis te horen.. verder geen probs
Die opmerking lijst ik in :D :D

Professioneel Hyves-weigeraar

• DSmarty
  • Niet online
Sorry heren, maar dit is "Lieve Adjes".
Kortom, ik vraag niet om leuke opmerkingen, maar om een serieus antwoord van een der adjes. Voor ouwehoeren moet in je in de "GoT-Kroeg" zijn...

edit:
Niks persoonlijks hoor, maar was nou niet echt waar ik op wachtte

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Lieve Adjes
Voor al je flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.
2e post is een steunbetuiging voor jouw betoog,

3e post is een flame

4e post is een klacht over een flame

Volgens de omschrijving van Lieve Adjes zijn alle posts correct, behalve die van mij, daarom geef ik mezelf maar een +1 behulpzaam. :)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

En bovendien, dit soort flames kunnen niet eens in "GoT-kroeg" omdat ze daar geen boeiende onderwerpen :? zoals deze (echt heel boeiend, ahum, maar goed, dit is dus -1 nutteloos geblaat) en die 3e post vond ik geen -1:flamebait maar +1:grappig

• ALH
  • Laatst online: 16-02 20:50

ALH

tjonge zeik niet zo, er zijn nu eenmaal veel scooters enzo, en je kan ook niet altijd over koeien praten...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nee auto topics zijn nog niet langs geweest wil je zeggen ?

en complete foto reportage's ook nog niet ?

laat de kids toch.

Zolang ze het in een redelijk goed topic posten..duidelijk naam en in de goede..sectie :)

• DSmarty
  • Niet online
Op woensdag 07 februari 2001 07:34 schreef ronaz het volgende:

[..]

2e post is een steunbetuiging voor jouw betoog,

3e post is een flame

4e post is een klacht over een flame

Volgens de omschrijving van Lieve Adjes zijn alle posts correct, behalve die van mij, daarom geef ik mezelf maar een +1 behulpzaam. :)
Je quote het zelf al: "aangaande ons mooie forumpje"

Dit was niet aangaande ons forumpje, maar aangaande een vraag van een gebruiker (ik ben niet bijdehand hoor ;) )

Maar blijkbaar ervaren jullie het anders... ik vond het gewoon een maandje of 8 geleden stukken beter op GoT zonder al die kids.

Verwijderd

Maandje of 8 geleden waren die kids er ook al, maar misschien dat het je toen minder op viel... Maar ach, als je niet geconfronteerd wenst te worden met infantiele onderwerpen en vragen over scooters e.d. dan lees je het topic toch gewoon niet? In S.G. mag het in principe wel...
Misschien is het ook een idee een forumpje voor mechanische klungelaars op te zetten voor auto's t/m brommers en fietsen ... whatever. ('Het mobiele forum' ?)
Pagina: 1