Hallo,
Ik heb een probleem met het volgende stukje code. Ik heb enkel het stukje code geplaatst waarin zich een probleem voor doet.
De situatie is als volgt:
Het programma wordt in de commandline zo gestart:
S:/map/save.exe /batch S:/pad/naar/config.ini
Als het bestand bestaat zou er dus een MessageBox naar voren moeten komen met als mededeling: TRUE, bestaat het bestand niet, dan verschijnt FALSE.
Het probleem is nu dat als de config.ini niet in een map staat, maar in de 'root' van een schijf, er toch FALSE wordt teruggegeven. Staat de config.ini wel in een map, dan werkt het wel.
Is er iemand die dit eerder gezien heeft, of weet waar mijn fout zit? Ik er al een dag op te turen, maar snap er echt helemaal niks van.
Mvg,
Martijn
Ik heb een probleem met het volgende stukje code. Ik heb enkel het stukje code geplaatst waarin zich een probleem voor doet.
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| using System; using System.Collections; using System.Collections.Generic; using System.IO; using System.Windows.Forms; using System.Text; using System.Text.RegularExpressions; namespace Save { static class Program { /// <summary> /// The main entry point for the application. /// </summary> [STAThread] static void Main(string[] args) { if (args.Length > 0 && args[0] == "/batch") { Console.WriteLine("U heeft er gekozen om save in batchmode te draaien..."); string configFilePad = null; if (args.Length == 2) // Config file gekozen { string gekozenBestand = args[1]; MessageBox.Show(File.Exists(gekozenBestand).ToString()); |
De situatie is als volgt:
Het programma wordt in de commandline zo gestart:
S:/map/save.exe /batch S:/pad/naar/config.ini
Als het bestand bestaat zou er dus een MessageBox naar voren moeten komen met als mededeling: TRUE, bestaat het bestand niet, dan verschijnt FALSE.
Het probleem is nu dat als de config.ini niet in een map staat, maar in de 'root' van een schijf, er toch FALSE wordt teruggegeven. Staat de config.ini wel in een map, dan werkt het wel.
Is er iemand die dit eerder gezien heeft, of weet waar mijn fout zit? Ik er al een dag op te turen, maar snap er echt helemaal niks van.
Mvg,
Martijn