Ik heb hier een aantal grote documenten die ik graag wil bundelen. Ik ben op de hoogte dat ik deze allemaal in 1 bestand zou kunnen samenvoegen. Dit heeft echter niet mijn voorkeur door slechte ervaringen die ik met M$ office heb.
Ik heb dus alle bestanden los. Nu wil ik dit graag in een masterdocument opnemen. Leek me erg handig (250+ pagina's). Nu werkt dat op zich leuk (ben wat aan het freewielen en nog niet met de echte documenten bezig). Probleem waar ik echter tegen aan loop is dat word het complete path erin zet. Als ik dus de hele map verplaats naar een andere plaat op de schijf werkt het hele zooitje niet meer.
Wat zou ik dus graag willen:
Nu wordt er gebruik gemaakt van dit path bijvoorbeeld:
C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\sdfgsdgs.docx
Ik zou graag zien dat dit in deze vorm wordt geschreven:
.\sdfgsdgs.docx
Even niet naar de locatie kijken waar de bestanden staan, want zoals ik al zeg ben ik aan het testen.
Het gaat overigens om M$ windows XP Prof met Office 2007 En/Ne
Ik heb al gg naar path ism wordt master document etc, maar kan hier niks over vinden, ook niet op de site van m$.
Ik heb dus alle bestanden los. Nu wil ik dit graag in een masterdocument opnemen. Leek me erg handig (250+ pagina's). Nu werkt dat op zich leuk (ben wat aan het freewielen en nog niet met de echte documenten bezig). Probleem waar ik echter tegen aan loop is dat word het complete path erin zet. Als ik dus de hele map verplaats naar een andere plaat op de schijf werkt het hele zooitje niet meer.
Wat zou ik dus graag willen:
Nu wordt er gebruik gemaakt van dit path bijvoorbeeld:
C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\sdfgsdgs.docx
Ik zou graag zien dat dit in deze vorm wordt geschreven:
.\sdfgsdgs.docx
Even niet naar de locatie kijken waar de bestanden staan, want zoals ik al zeg ben ik aan het testen.
Het gaat overigens om M$ windows XP Prof met Office 2007 En/Ne
Ik heb al gg naar path ism wordt master document etc, maar kan hier niks over vinden, ook niet op de site van m$.